يکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۲۳
۲
یک کارشناس مسائل سیاسی؛

هدف دشمن از جنگ اقتصادی و رسانه ای، ایجاد یأس و تفرقه در بین مردم است/فروپاشی جبهه دشمنان با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب

محمد جواد سجادی گفت: با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب جبهه دشمن در حال فروپاشی است.
هدف دشمن از جنگ اقتصادی و رسانه ای، ایجاد یأس و تفرقه در بین مردم است/فروپاشی جبهه دشمنان با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب
محمد جواد سجادی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: بیانیه گام دوم در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی توسط مقام معظم رهبری موارد بسیار مهمی ذکر شده که باید تک تک موارد مورد توجه قرار بگیرد.
وی افزود: اگر بخواهیم ایران را در این چهل و سه سالی که گذشت، از ابتدا تا به امروز ترسیم کنیم، چهار دهه را می توان مشاهده کرد که دهه اول شامل شور انقلاب و جنگ تحمیلی بوده و دهه دوم دهه سازندگی و تا به امروز کشور به نقطه ی بالندگی خودش رسیده است.
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ایران قوی ثمره خون شهیدان است و باید در وهله اول یاد و خاطره تمام شهیدان را گرامی بداریم که به‌ ریختن خون خود بقای کشورمان را تضمین کردند.
وی اضافه کرد: در حقیقت بیانه گام دوم بزرگترین عملیات روانی علیه نظام سطله بود که با هوشمندی مقام معظم رهبری انجام شد.
سجادی عنوان کرد: بیانیه گام دوم تنها یک سند محتوایی نبوده چون در آن زمان دشمنان با عملیات روانی خود فروپاشی نظام جمهوری اسلامی را آغاز کرده بود.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان هم به این نتیجه رسیدند که در جنگ سخت در مقابل ایران نمی توانند ایستادگی کنند و به همین منظور برای رسیدن به دسیسه ها و نقشه های شوم خود اقدام به جنگ نرم و رسانه ای در فضای مجازی اقدام کردند.
این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: در همین راستا وظیفه همگان طبقه بیانات مقام معظم رهبری جهاد تبیین است.
وی عنوان کرد: یکی از راه های جهاد تبیین انتشار و پیگیری سلام اجرا به بیانیه گام دوم بوده که هدف دشمن از جنگ اقتصادی و رسانه ای، ایجاد یأس و تفرقه در بین مردم است اگر در این راستا بتوانیم قدمی برداریم در حقیقت توانستیم برای حفظ انقلاب اسلامی قدمی مثبت برداریم.
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: امروز دشمنان نظام بر روی مسئله تحریف واقعیت ها گام برداشته و با این مسئله به دنبال این است که مردم را دچار سردرگمی کند.
وی اضافه کرد: اما اگر مردم همچون همیشه مسئله جنگ شناختی دشمن را خوب درک کنند مشکلی برای کشورمان پیش نمی آید و مانند همیشه دشمنان با شکست مواجه می شوند.
وی عنوان کرد: اکنون فشارهای اقتصادی گاه و بیگاه دشمنان به وسیله تورم و تحريم در جامعه تزریق می کنند عواملی هستند که منتصب به دولت قبل بوده و به نوعی هدف آنان ناامید کردن مردم است.
وی عنوان کرد: در شرایط کنونی نیز دشمنان به دنبال این هستند که دولت انقلابی و مردمی را بد جلوه دهند و بگویند این دولت ناتوان است اما آنان باید که ملت ایران گول ترفندهای آن ها را نمی خورد و پایبند به قوانین و نظام اسلامی هستند.
این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در بحث حذف ارز ترجیحی این مسئله بسیار حائز اهمیت است که مردم باید بدانند که با انجام این کار دست دلالان کوتاه می شود و جلوی رانت و فساد گرفته می شود که این رانت خواری میراثی از روحانی است که به جا مانده و باید انقراض یابد و از سرمایه های کشور خود ملت مان بهره مند شوند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429749
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *