امام جمعه ایرانشهر؛

نظام اسلامی بزرگترین موهبت الهی است/ انقلاب بیدی نیست که با لرزه های دشمنان بلرزد

8 خرداد 1401 ساعت 8:00

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی گفت: نظام اسلامی موهبت بزرگ الهی بوده و مردم قدر آن را می دانند و انقلاب ما بیدی نیست که با این بادها بلرزد.


حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: ملت ایران اگر جلوتر و بالاتر از مردم عصر پیامبر (ص) در حجاز نباشند کمتر نیستند و ایرانیان مردمانی هستند که در مواقع خوف و خطر پای نظام اسلامی ایستادند و همین مردمان وقتی در مقابل دشمن قرار گرفته اند به مانند امت موسی نگفتند که تو خود دانی موسی که با خدا بروی یا با دشمن بجنگی.
وی افزود: ملت ایران امت پیامبر (ص) هستند و وقتی در ایران اسلامی احزاب از ناحیه صدام و منافقین و داعشی ها به این کشور حمله کردند مردمان می گفتند امام راحل دستور داده و از ما خواسته جان خود را تقدیم نظام کنیم و ما تابع آن بزرگوار هستیم.
این خطیب جمعه تصریح کرد: تعدای از رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس می گفتند که ما نوکر امام راحل هستیم و شعار می دادند که ما فدای این بزرگوار می شویم و خود را فدای اسلام می کنیم.
وی اضافه کرد: چند وقت قبل مسئولی در جلسه ای افاضه کرد که مردم با شکم گرسنه، کاری با معنویات و اعتقادات ندارند و این ها رو بر نمی تابند، اما باید به آن آقا گفت، آقای عزیز چهل سال است که این مردم در جنگ تمام عیار اقتصادی در مقابل دشمن ایستادگی کردند.
حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: اکنون مردم می گویند ما شهید دادیم و خیلی سخت این انقلاب را به دست آوردیم و با گران شدن تخم مرغ نمی شود این موهبت بزرگ الهی را از دست بدهیم و انقلاب ما بیدی نیست که با این بادها بلرزد.
وی تصریح کرد: حافظه تاریخی این ملت نشان داده بعضی مسئولین به دلیل تزلزل در اعتقاد آدم های متزلزلی هستند و عقب تر از مردم بوده و جهت اطلاع همین افراد باید عرض بکنم مادر شهید پیش امام آمد عکس شهید اول، دوم و سوم را نشان داد و ناگهان اشک امام راحل سرازیر شد و مادر شهید عکس های شهیدانش را جمع کرد و شهید چهارم را نشان نداد و گفت امام فرزندانمان را تقدیم انقلاب کردیم تا اشک شما را نبینیم.
انتهای پیام/


کد مطلب: 429771

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/429771/نظام-اسلامی-بزرگترین-موهبت-الهی-انقلاب-بیدی-نیست-لرزه-های-دشمنان-بلرزد

پهره
  https://www.pahreh.ir