يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۰۵
۰
امام جمعه شهرستان ایرانشهر؛

امام خمینی (ره) مدافع و اثبات کننده اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی ها بود

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی گفت: امام راحل مدافع و اثبات کننده اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی ها بود و آن بزرگوار به کمک و مدد الهی معتقد بود و هرگز در این مسیر نظام و انقلاب عقب نشینی نکرد و وعده های خدا را در مسیر حق کنار نگذاشت.
امام خمینی (ره) مدافع و اثبات کننده اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی ها بود
حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه اهل تشیع شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: چهاردهم خرداد مصادف با رحلت امام خمینی و پانزدهم خرداد قیام خونین را داریم که امروز برکات وثمرات آن را در منطقه ملاحظه می کنیم.
وی افزود: مردم در آن زمان جان خود را از دست دادند و خون ریختند و از امام راحل خود حمایت کردند که نتیجه آن حمایت ها امروز مشاهده می شود.
این خطیب جمعه تصریح کرد: اولین نکته ای که همه جامعه اسلامی باید بدانند این بوده که همه وام دار امام هستند و عزت، دین و اگر حرفمان شنیده می شود به برکت آن نگاهی که امروز ما را به این اوج رسانده است.
وی اضافه کرد: همگان باید بدانند که نسبت به امام راحل وظیفه داریم و راه و مکتب آن بزرگوار را حفظ، حراست و تبیین کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین بزمانی خاطرنشان کرد: امروز نکته قابل توجه و دقیق تر این است که مقام معظم رهبری جهاد تبیین را در عرصه های مختلف بیان کردند و یک بخشی از آن را در رابطه با مسئله مکتب امام خمینی بوده عنوان که نباید این مکتب مورد تحریف قرار بگیرد.
وی اضافه کرد: مقابله با تحریف مکتب امام (ره) توسط نخبگان جامعه، روحانیون، دانشگاهیان و کسانی که علاقه مند هستند و احساس دین می کنند باید انجام شود.
وی اذعان کرد: باید در مقابل جریانات انحرافی تحریف شخصیت امام راحل ایستاد و آن بزرگوار را با همه ابعاد موجود معرفی کنیم و حضرت مسئله اسلام ناب را مقابل آمریکایی ها معرفی کرد.
امام جمعه ایرانشهر گفت: امام راحل مدافع و اثبات کننده اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی ها بود و آن بزرگوار به کمک و مدد الهی معتقد بود و هرگز در این مسیر نظام و انقلاب عقب نشینی نکرد و وعده های خدا را در مسیر حق کنار نگذاشت.
وی عنوان کرد: امام راحل مقلد تمام عیاری بود که آن روزی که خرمشهر فتح شد گفت کار خدا بود و زمانی که به آن بزرگوار خبر دادند که ناوهای آمریکایی به سمت خلیج فارس حرکت کرده به فرمانده هان فرمود اگر من جای شما باشم این ناوها را خواهم زد.
به گفته حجت الاسلام بزمانی، امام همان کسی است که برای جهانیان این پیام را داد که آمریکایی ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند و این حرف برای دنیا سنگین تمام شده بود.
امام جمعه ایرانشهر گفت: امروزه کشورهای مظلومی چون یمن هم می گوید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و امام راحل که پرچمدار جبهه مخالف مستکبران عالم بوده و این پرچم را بلند کرده و هرگز به زیر کشیده نشد و این خواب های آشفته دشمنان پایان نخواهد داشت و ما معتقد هستیم این پرچم برافراشته شده به دست صاحب اصلی اش یعنی امام زمان خواهد رسید.
وی اضافه کرد: امام راحل معتقد به عقلانیت همراه با معنویات و مسر بر قضاوت براساس ملاک و معیار فعلی افراد در میان جامعه بود.
حجت الاسلام بزمانی عنوان کرد: یک عده در ابتدای راه انقلاب، حضور پرشوری برای مبارزه داشتند، اما در مسیر راه از قطار انقلاب پیاده شدند ‌که در این زمينه امام فرمود و اسرار می کرد که به افراد با سابقه های قبل نگاه نکنند به وضعیت فعلی نگاه کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429790
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *