يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۳۶
۰
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خبر داد؛

نصب و راه اندازی سومین دستگاه سنگ شکن لیزر بخش دولتی کشور، در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص)

سعید موحد گفت: سومین دستگاه سنگ شکن لیزر بخش دولتی کشور، در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان ایرانشهر نصب و راه اندازی شد.
نصب و راه اندازی سومین دستگاه سنگ شکن لیزر بخش دولتی کشور، در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص)
سعید موحد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در این حوزه رفع نواقص، کمبودها و توسعه خدمات بهداشت و درمان در مجموعه دانشگاه بوده که در این راستا پس از پیگیری های انجام شده، یک دستگاه سنگ شکن لیزر در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر نصب و راه اندازی شد.
وی افزود : این دستگاه یکی از مجهزترین دستگاه های سنگ شکن لیزر در جهان بوده که در کشور فقط هفت نمونه از آن وحود دارد که چهار نمونه آن در بخش خصوصی فعال می باشد و این دستگاه سومین دستگاه سنگ شکن لیزر بخش دولتی کشور و اولین دستگاه در استان است.
این مقام مسئول تصریح کرد: بدون تردید این پایان راه توسعه خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیست و به لطف الهی گام های بلندی در راه بهبود شاخص های بهداشت و درمان این حوزه تحت پوشش بیمه می داریم.
وی گفت: توسعه خدمات پزشکی و درمانی باید تا جایی انجام شود که سبب کاهش سفرهای درمانی مردم عزیزمان شود که این مسئله خوشحالی و خرسندی عموم را در بر می گیرد.
وی اضافه کرد: دستگاه سنگ شکن لیزر با حمایت خیرین شرکت فکور صنعت خریداری شده و پس از نصب این دستگاه اولین عمل سنگ شکن کلیه توسط بنده و فوق تخصص کلیه و مجاری اداری به صورت موفقیت آمیز انجام شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429831
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *