يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ۲۲:۴۹
۰
رئیس جمعیت هلال احمر؛

امداد رسانی به حوادث آسیب منازل در طوفان اخیر ایرانشهر

محمد رضا کرد گفت: با توجه به تخریب برخی منازل مسکونی در بخش دامن شهرستان ایرانشهر بر اثر جاری شدن سیلاب تیم های عملیاتی با برپایی چادر امدادی این خانواده ها را اسکان اضطراری دادند.
امداد رسانی به حوادث آسیب منازل در طوفان اخیر ایرانشهر
محمد رضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در پی طوفان و بارش باران و جاری شدن سیلاب در این شهرستان بلافاصله تیم های عملیاتی امداد و نجات در سیلاب این شهر به منطقه حادثه اعزام شدند و نسبت به تخلیه سیلاب ها از منازل مسکونی اقدام کردند.
وی افزود: با توجه به تخریب برخی منازل مسکونی در بخش دامن شهرستان ایرانشهر بر اثر جاری شدن سیلاب تیم های عملیاتی با برپایی چادر امدادی این خانواده ها را اسکان اضطراری دادند.
این مقام مسئول تصریح کرد: امروز امداد رسانی منازل آسیب دیده و همچنین اسکان موقت خانواده آسیب دیده روستای سرجوب بخش دامن توسط تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر ایرانشهر انجام شد.
وی اضافه کرد: ۴ تیم عملیاتی با تجهیزات تخصصی در مناطق حادثه دیده مستقر شدند و اقدام به امدادرسانی کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر عنوان کرد: اکثر خسارت های وارده به منازل آسیب دیده در طوفان و بارش باران اخیر شامل تخریب دیوار، آب گرفتگی و ترک خوردگی بوده که اکثر این مکان ها در حاشیه شهر قرار داشتند که در حقیقت خیلی از منازل استاندار های لازم را در زمان ساخت و ساز رعایت نکردند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429848
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *