شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۰۰
۰
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر؛

انجام فعالیت‌ ها و کمک های داوطلبانه به نیازمندان، امری خداپسندانه است

محمد رضا کرد گفت: انجام فعالیت‌ ها و کمک های داوطلبانه به نیازمندان، امری خداپسندانه است که داوطلبان جمعیت هلال‌احمر ایرانشهر در آن سهیم هستند.
انجام  فعالیت‌ ها و کمک های داوطلبانه به نیازمندان، امری خداپسندانه است
محمد رضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: طرح سلامت یار در راستای کمک به واحد مددکاری مراکز درمانی و همراهی با بیماران سالمند، معلول، بیماران بدون همراه و بیماران با گویش محلی و نا آشنا با زبان فارسی اجرا می شود.
وی افزود: در این طرح داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور در مرکز درمانی منتخب و بر اساس شرح وظایف مصوب این طرح و هماهنگی با واحد مددکاری مراکز درمانی و بیمارستان ها، به بیماران ارایه خدمت می کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: کمک های داوطلبانه تنها به ارائه کمک های مالی محدود نمی شود، گفت: افراد می توانند با اختصاص ساعاتی از روز به انجام فعالیت‌های داوطلبانه، در این امر خداپسندانه سهیم باشند.
این مقام مسئول با اشاره به این که داوطلبان جمعیت هلال احمر در شرایط همه گیری بیماری کووید_ ۱۹ در زمینه های مختلفی از جمله طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، انجام تست PCR و واکسیناسیون علیه کرونا با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر همکاری داشتند.
کرد با بیان این که ظرفیت گسترده ای در جذب و سازماندهی سرمایه های انسانی داوطلب وجود دارد که با اجرای این طرح، اقشار آسیب پذیر و بیماران، بیش از پیش مورد حمایت قرار می گیرند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429859
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *