سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ۲۱:۱۵
۰
به همت بسیجیان ایرانشهری انجام شد؛

افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج ایرانشهر

نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج حوزه شهری شهرستان ایرانشهر با حضور مسئولین این منطقه افتتاح شد.
افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج ایرانشهر
به گزارش پهره؛ آیین افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج حوزه های شهری با حضور حجت الاسلام والمسلمین جواد قنبری نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان ایرانشهر، محمد هراتی، فرمانده سپاه و علی شعبانی، معاونت استاندار و فرماندار ویژه این منطقه برگزار شد.
این مراسم با درود و صلوات به روح پرفتوح شهدا، تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، سرود خوانی، آغاز شد.
در این نمایشگاه کلیه عملکردها و فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، مذهبی، اشتغالزایی، کشاورزی به معرض بازدید علاقمندان گذاشته شده بود که مورد استقبال مسئولین و بازدید کنندگان قرار گرفت.
گفتنی است؛ یکی از غرفه های نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج سپاه شهرستان ایرانشهر اختصاص به ترویج ازدواج آسان داشت که امروز با حضور مسئولین و مدیران یک زوج جوان با حمایت ها و پشتیبانی بسیج و خیریه آبشار عاطفه ها راهی خانه بخت شدند.
در این راستا، محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در جمع مسئولین، بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت حوزه شهری این منطقه از خلاقیت و ایده پردازی جوانان در برپایی این نمایشگاه معنوی تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود: یکی از اهداف نمایشگاه جشنواره اسوه شناسایی استعدادهای درخشان بوده که باید از ایده های علمی و دانش بنیان جوانان بسیجی حمایت شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: بسیج با استفاده از ظرفیت خیرین اقدام به تامین بخشی از نیازمندی‌ های اولیه زندگی زوج‌های جوان می کند و همچنین تامین برخی از کالا‌های اساسی زندگی زوجین نیازمند را سرلوحه کار خود در این طرح قرار داده است.
وی اضافه کرد: امیدوارم که طرح ازدواج آسان و حمایت و پشتیبانی خانواده ها، نهادها، سازمان ها با ایجاد انگیزه در بین جوانان گامی موثر جهت ترویج سنت حسنه ازدواج در بین جوان های مومن و متعهد بر دارد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429903
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *