چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۲۱
۰
سرپرست اداره صمت ایرانشهر؛

اصناف متخلف در ايرانشهر افزون بر ۴۲ میلیون ريال جريمه شدند

محمد احسان مرادی گفت: اصناف متخلف در ايرانشهر افزون بر ۴۲ میلیون ريال جريمه شدند.
اصناف متخلف در ايرانشهر افزون بر ۴۲ میلیون  ريال جريمه شدند
محمد احسان مرادی، سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: از تعداد ۱۲ واحد صنفی فروشندگان لوازم یدکی خودرو در در قالب گشت مشترک بازدید، بازرسی و نظارت انجام شده که در این بازرسی ها تعداد ۵ واحد صنفی متخلف شناسایی شد.
وی افزود: واحدهای صنفی متخلف با عناوین تخلف گرانفروشی، تقلب و عدم درج قیمت شناسایی، ضمن تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
محمداحسان مرادی تصریح کرد: بازدید مشترکی به اتفاق بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و نماینده اداره استاندارد شهرستان ایرانشهر از واحدهای صنفی فروشندگان لوازم یدکی خودرو سطح شهر در خصوص قیمت فروش، اصالت و استاندارد کالا، درج قیمت فروش، صدور فاکتور و ارائه فاکتور خرید معتبر صورت پذیرفت.
وی اضافه کرد: ۱۲ واحد صنفی که مورد بازدید قرار گرفته بود ۵ واحد صنفی از آنان متخلف شناسایی و پرونده به ارزش ریالی ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال جهت متخلفین تشکیل شد.
مرادی خاطرنشان کرد: شهروندان شریف شهرستان ایرانشهر ضمن ثبت شکایات و گزارشات خود از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ کمک به سزایی به کاهش تخلفات صنفی و اقتصادی می کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429981
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *