چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ۰۹:۴۴
۱

خدمت رسانی به زوار پاکستانی نیازمند نگاه ملی است

مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی سیستان و بلوچستان گفت: خدمت به زائرین پاکستانی نیازمند نگاه فرااستانی و ملی بوده و باید سایر ظرفیت های کشور نیز پای کار بیایند.
خدمت رسانی به زوار پاکستانی نیازمند نگاه ملی است
 به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، رضا بختیاری در حاشیه ورود زوار پاکستانی در مرز ریمدان، بیان کرد: ما امسال در ۸ شهرستان پذیرای این عزیزان هستیم و مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان در این شهرستان ها در حال خدمت رسانی به زائرین هستند.
وی افزود: ما امسال از دو نقطه مرزی میرجاوه و ریمدان با حدود ۴۴ ایستگاه صلواتی پذیرای زائرین پاکستانی هستیم.  
بختیاری در ادامه تصریح کرد: شهرستان های زاهدان، میرجاوه، ایرانشهر، خاش، دشتیاری، چابهار، کنارک و نیکشهر امسال برای خدمت رسانی به زائرین اعلام آمادگی کردند.   مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی استان گفت: روز گذشته مردم شهرستان کنارک برای اولین بار تجربه خدمت رسانی به زائرین پاکستانی را تجربه کردند که بسیار ارزشمند بود.  
بختیاری تاکید کرد: بی از بزرگترین مشکلات موجود کمبود وسایل حمل و نقل است که باید هرچه سریع تر مرتفع شود.
وی افزود: حل مشکل حمل و نقل از این بابت اهمیت دارد که هم زائرین باید در زمان مناسب به مرز عراق برسند و هم اینکه توقف آنان در مرز مشکلات امنیتی بوجود می آورد.  
بختیاری خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت رسانی به زائرین پاکستانی همه در حال نقش آفرینی هستند و اقدامات خوبی در استان صورت گرفته اما خدمت به این عزیزان نیازمند نگاه فرااستانی و ملی است و می بایست تا سایر ظرفیت های کشور نیز پای کار بیایند.  
انتهای پیام/
کد مطلب: 430018
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *