خدمت رسانی به زوار پاکستانی نیازمند نگاه ملی است

16 شهريور 1401 ساعت 9:44

مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی سیستان و بلوچستان گفت: خدمت به زائرین پاکستانی نیازمند نگاه فرااستانی و ملی بوده و باید سایر ظرفیت های کشور نیز پای کار بیایند.


 به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، رضا بختیاری در حاشیه ورود زوار پاکستانی در مرز ریمدان، بیان کرد: ما امسال در ۸ شهرستان پذیرای این عزیزان هستیم و مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان در این شهرستان ها در حال خدمت رسانی به زائرین هستند.
وی افزود: ما امسال از دو نقطه مرزی میرجاوه و ریمدان با حدود ۴۴ ایستگاه صلواتی پذیرای زائرین پاکستانی هستیم.  
بختیاری در ادامه تصریح کرد: شهرستان های زاهدان، میرجاوه، ایرانشهر، خاش، دشتیاری، چابهار، کنارک و نیکشهر امسال برای خدمت رسانی به زائرین اعلام آمادگی کردند.   مسئول ستاد مردمی استقبال از زائرین پاکستانی استان گفت: روز گذشته مردم شهرستان کنارک برای اولین بار تجربه خدمت رسانی به زائرین پاکستانی را تجربه کردند که بسیار ارزشمند بود.  
بختیاری تاکید کرد: بی از بزرگترین مشکلات موجود کمبود وسایل حمل و نقل است که باید هرچه سریع تر مرتفع شود.
وی افزود: حل مشکل حمل و نقل از این بابت اهمیت دارد که هم زائرین باید در زمان مناسب به مرز عراق برسند و هم اینکه توقف آنان در مرز مشکلات امنیتی بوجود می آورد.  
بختیاری خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت رسانی به زائرین پاکستانی همه در حال نقش آفرینی هستند و اقدامات خوبی در استان صورت گرفته اما خدمت به این عزیزان نیازمند نگاه فرااستانی و ملی است و می بایست تا سایر ظرفیت های کشور نیز پای کار بیایند.  
انتهای پیام/


کد مطلب: 430018

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430018/خدمت-رسانی-زوار-پاکستانی-نیازمند-نگاه-ملی

پهره
  https://www.pahreh.ir