يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ۲۱:۴۸
۰
معاون استاندار و فرماندار  ویژه ایرانشهر؛

اساس موفقیت و پیشرفت اجتماعی در دولت مردمی مشارکت مردم است/ مسئولین ناکارآمد باید برکنار شوند

علی شعبانی گفت: به هیچ بهانه ای نباید حقوق و آزادی مردم و اصول عدالت، مردم داری و قانونمندی خدشه دار شود.
اساس موفقیت و پیشرفت اجتماعی در دولت مردمی مشارکت مردم است/ مسئولین ناکارآمد باید برکنار شوند
علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره با تسلیت اربعین حسینی (ع ) بیان کرد: پیام نهضت کربلا  آزادگی انسان است و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ظهر عاشورا و در حساس ترین لحظات پیش از شهادت خطاب به لشکر دشمن و در حقیقت برای انسان ها گفت: اگر دین ندارید، آزاد باشید.


وی افزود: این پیام، چراغی روشنگر راه بشر تا همیشه هستی بوده و با گذشت قریب چهارده قرن، همچنان الهام بخش جهانیان است.

این مقام مسئول تصریح کرد: گریه و عزاداری و ابراز عواطف به عنوان بیان دلبستگی پیروان به امام حسین (ع) ارزشمند بوده اما پیام امام برای ما عقلانیت و آزادگی است و این درسی بزرگ برای ما مسئولین و مدیران است. باید  امور را براساس عقلانیت و خرد جمعی به پیش ببریم.

وی عنوان کرد: باید به آزادی و حقوق شهروندان توجه شود و همه اقدامات ما بر مبنای آگاهی، استدلال و خرد باشد و نباید توقع داشته باشیم که مردم مانند ما فکر کنند و فقط تایید و تشویق مان کنند و وجود فضای نقد سازنده و بیان دیدگاه برای مردم، در اصلاح امور و انجام درست کارها بسیار موثر است.

شعبانی تصریح کرد: گردش اطلاعات، دانستن و پرسیدن حق مردم و پاسخگویی وظیفه ما مسئولین بوده و به هیچ بهانه ای نباید حقوق و آزادی مردم و اصول عدالت، مردم داری و قانونمندی خدشه دار شود.

وی اضافه کرد: اخلاق مداری، انعطاف پذیری، مدارا، رعایت حقوق مردم، تکریم مردم و پاسخگویی و شفافیت و قانون مداری همه مسائل و مبانی یک حکمرانی خوب  را باید رعایت کنیم و ما به عنوان مسوولان در هر سطح در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، باید نماد و نمود حکمرانی خوب باشیم.

فرماندار ایرانشهر تصریح کرد: اساس موفقیت و پیشرفت اجتماعی  مشارکت مردم است و انتظار می رود در دولت مردم کارها و اقدامات چنان که در سند تحول دولت مردمی آیت الله رییسی تاکید شده، هر چه بیش تر مبتنی بر مشارکت و میدان داری مردم  پیش رود.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، ضمن تبریک و گرامی داشت مقاومت سرفرازانه مردم ایران، عنوان کرد: در دفاع مقدس همه مردم ایران از اقشار و آیین ها و اقوام و مناطق ایستادگی و دفاع کردند و در حقیقت ملت ما، ملت مقاومت است.


شعبانی ادعان کرد: ملت ایران، ملت آزاده بوده و ملت ما منادی صلح است و آن ها همواره پیام آور زندگی برای جهانیان هستند و شجاعانه و صادقانه پای نظام و انقلاب و دفاع مقدس ایستاد و مقاومت و پایداری همچنان تداوم دارد.

فرماندار ویژه ایرانشهر عنوان کرد: مسوولانی که به امور مردم اهمیت نمی دهند و درک درستی از جایگاه و مسوولیت خود ندارند به طور یقین کارآمدی و شایستگی برای ادامه مسئوولیت ندارند و باید برکنار شوند و ادامه مدیریت آنان جفا به نظام و مردم شهرستان ایرانشهر است.

علی شعبانی با تشکر و قدردانی از  اقدامات ارزشمند دستگاه های انتظامی و امنیتی و قضایی ایرانشهر  در جهت تامین امنیت شهرستان و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و دستگیری تعدادی از سارقان مسلح و بازگرداندن اموال مردم، این موفقیت ها را نشان اقتدار، درایت، هوشمندی و توانمندی نهادهای مسوول و اشراف شورای تامین به مسائلاین منطقه دانست.

وی با بیان اینکه نهادهای ذیربط با برنامه ریزی مناسب اطلاعاتی، انتظامی و قضایی در اقدامی هماهنگ توانستند تعدادی از سرشاخه های شبکه های سرقت مسلحانه، تعدادی از مرتکبین قتل عمد و قاچاقچی و شرور را دستگیر کنند و این عملیات موجب خوشحالی و خرسندی عموم مردم شهرستان شده و طی دو سه روز گذشته مکرر به اشکال حضوری، پیامک، تلفنی و در فضای مجازی تشکر و رضایت مندی خودشان را از اعضای شورای تامین شهرستان اعلام کردند.

شعبانی با بیان اینکه در هفته دولت تعداد ۴۳ پروژه با اعتبار حدود یکصد میلیارد تومان به بهره برداری رسید، گفت: پروژه های بزرگ دیگری با صدها میلیارد اعتبار آماده بهره برداری است و چند هزار میلیارد پروژه آماده کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی بوده که امیدواریم با حضور استاندار این رخداد بزرگ به عنوان گوشه ای از خدمات دولت جهادی و انقلابی آیت الله رییسی، محقق و ثبت و ماندگار شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430026
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *