چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ۰۸:۱۳
۱
باز هم پای قاچاق در میان ا‌ست؛

عرضه سوخت خارج از شبکه منجر به شلوغی جایگاه های سوخت در قصرقند شد

گلایه های مربوط به تخلفاتی که در جایگاه های سوخت شهرستان قصرقند صورت می گیرد از سوی مشتریان روز به روز بیشتر می شود.
عرضه سوخت خارج از شبکه منجر به شلوغی جایگاه های سوخت در قصرقند شد











به گزارش پهره؛ شهروندان قصرقند از تشکیل صف های چندین کیلومتری در جایگاه‌های سوخت در این شهرستان گلایه مند هستند.

از طرفی گلایه های مربوط به تخلفاتی که در جایگاه های سوخت شهرستان قصرقند صورت می گیرد از سوی مشتریان روز به روز بیشتر می شود.

 معضل شلوغی صفوف جایگاه های سوخت هر چه سریع تر برطرف شود  

در این راستا یکی از شهروندان قصرقندی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در برخی زمان ها مردم از صبح زود تا ساعاتی طولانی در صف  جایگاه های بنزین به سر می برند که این مسئله مشکلات زیادی را برای مردمان این منطقه به وجود آورده است.

وی افزود: مسئولین باید در راستای قاچاق سوخت تدبیری اساسی بیندیشند که این مسئله علاوه بر این که مشکلات فراوانی را برای شهروندان قصرقندی ایجاد کرده بلکه جان بسیاری از آنان را در مسیر سوخت کشی به خطر می اندازد.

با متخلفین عرضه سوخت خارج از شبکه برخورد قانونی می شود 


در این راستا مرتضی سایگانی، سرپرست فرمانداری قصرقند در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: خدمات رسانی مطلوب در جایگاههای پمپ بنزین باید ارتقا پیدا کند.


وی با اشاره به جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و قاچاق سوخت، افزود:  به منظور اعتماد بخشی به شهروندان در خصوص رعایت قوانین و مقررات و چگونگی عرضه فراورده های نفتی از نظر کیفی و کمی، نظارت بر جايگاه هاي سوخت سطح شهرستان قصرقند باید به طور مستمر در حال انجام باشد.

 این مقام مسئول تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف، با متخلفین برابر مقررات برخورد شود.



وی اضافه کرد: باید خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در شهرستان قصرقند ارتقا پیدا کند و مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف به شرکت نفت گزارش دهند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430031
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *