در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر مطرح شد؛

دشمنان نظام از هر فرصتی برای ایجاد اغتشاش در کشور استفاده می کنند/هوشیاری مردم پروژه های دشمنان ایران اسلامی را با شکست مواجه می کند

1 مهر 1401 ساعت 15:08

امام جمعه ایرانشهر گفت: ارازل و اوباش و دشمنان ایران اسلامی به دنبال طعمه و بهانه ای می گردند که از بهانه سو استفاده و فرصت را به چالش تبدیل کنند.











به گزارش پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه اهل تشیع شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بین نمازگزاران در مصلی فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.

وی افزود: یاد شهدا و همه کسانی که در راه دفاع از آرمان های انقلاب فداکاری کردند گرامی می داریم  و ادای احترام می‌کنیم و به این شهدای گرانقدر سر تعظیم فرود می‌آوریم.

این خطیب جمعه تصریح کرد: در حقیقت انقلاب اسلامی با رهبر امام خمینی (س) به پیروزی رسید و در دفاع مقدس با رهنمودهای آن بزرگوار ادامه یافت.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس برای اولین بار ایران در جنگی نابرابر حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداد و روی پای خود ایستاد.

امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: در حقیقت موضوع وقف صدقه جاریه است و باید در عرصه های مختلف به این موضوع توجه ویژه شود که آثار و برکات مختلفی را به همراه دارد.

وی اذعان کرد: ملاقات ها و سخنرانی های اخیر ریاست جمهوری با سران کشورهای مختلف می تواند در بازه زمانی کوتاه فرصت های مناسبی برای ایران اسلامی به وجود بیاورد.

حجت الاسلام بزمانی عنوان کرد: در روزهای اخیر شاهد اغتشاشات و اعتراضاتی بودیم که بابت فوت یکی از دختران است که درابتدا به خانواده مرحومه تسلیت عرض می کنیم و عده ای از افراد به جهت تبیین اذهان عمومی و به بهانه اعتراض به مرگ یک نفر تجمعات را تبدیل به اغتشاش همراه خشونت کردند.

وی اضافه کرد: آیا آتش زدن اماکن عمومی و قرآن و پرچم جمهوری اسلامی ایران و نیروهای انتظامی حافظان امنیت دفاع از آزادی و حقوق زنان به شمار می رود؟

امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: دنیای استکبار، به ویژه عربستان سعودی که ۱۷ هزار انسان بی گناه را ترور کرده در شرایط پیش آمده در ایران اسلامی در رسانه های مختلف خود را مدعی حقوق بشر اعلام می کند ولی آنان باید بدانند که ملت ایران از حکومت اسلامی راضی هستند و در حقیقت در وضعیت فعلی کشور ما عده ای بی ثبات و ارازل اوباش در دستور کار خود هدف شان را زیر سوال بردن امنیت کشورمان قرار دادند.


امام جمعه ایرانشهر بیان کرد: ارازل و اوباش و دشمنان ایران اسلامی به دنبال طعمه و بهانه ای می گردند که از بهانه سو استفاده و فرصت را به چالش تبدیل کنند.

وی عنوان کرد: دشمن باید بداند که مردم پای نظام اسلامی ایستادند همانگونه که دشمنان در پیاده روی اربعین دنبال اجرای نقشه های شوم بودند که دسیسه های آنان بار دیگر با شکست مواجه شد و آن ها بدانند که در راستای فوت یکی از شهروندان عدالت اجرا می شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 430054

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430054/دشمنان-نظام-فرصتی-ایجاد-اغتشاش-کشور-استفاده-می-کنند-هوشیاری-مردم-پروژه-های-ایران-اسلامی-شکست-مواجه-کند

پهره
  https://www.pahreh.ir