جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۵۷
۰
در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح شد؛

دنیای استکبار موج تفرقه انگیزی را در دستور کار خود قرار داده است/ با مخلان امنیت برخورد قاطع شود

امام جمعه ایرانشهر با بیان این که دنیای استکبار موج تفرقه انگیزی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: با مخلان امنیت برخورد قاطع شود.
دنیای استکبار موج تفرقه انگیزی را در دستور کار خود قرار داده است/ با مخلان امنیت برخورد قاطع شود





به گزارش پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه اهل تشیع شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بین نمازگزاران در مصلی فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.

وی با اشاره به این که از روز یکشنبه دوازدهم ربیع الاول هفته وحدت شروع می شود، افزود: استکبار در دستور کاری خود ایجاد تفرقه بین مسلمانان را قرار داده که این در واقع فضای شرک را شامل می شود و یکی از نشانه های شرک پراکندگی است.

این خطیب جمعه با بیان اين که در مقابل شرک کار اسلام اتحاد و وحدت است، تصریح کرد: اساسا پیامبر (ص) افراد مشرک را زیر چتر خود قرار نمی دهد.

وی اضافه کرد: امروز در مقابل اتحاد و انسجام ما دنیای استکبار چند موج تفرقه انگیز از جمله مواردی چون دین ستیزی و معرفی دین با خشونت، مثل عوامل داعش و موج اسلام  هراسی و هراس از انقلاب را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اذعان کرد: کشور ایران مورد عنایت امام زمان (عج) است و اگر ارازل اوباش مساجد و قرآن را آتش زدند و حجاب را از سر خواهران برداشتند در این موارد حمایت خارج نشین ها مشاهده شد.


امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: در حقیقت مرگ مهسا امینی برای منافقین بهانه ای بود و هر کسی بخواهد امنیت مردم را به خطر بیندازد باید قوه قضائیه برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

وی اضافه کرد: از نیروهای مسلح سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی و تمامی نیروهای انقلابی و مردمی که در تامین امنیت زحمت می کشند تقدیر و تشکر می کنیم و مدیون خون شهدا هستیم. 

انتهای پیام/
کد مطلب: 430070
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *