جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۴۷
۱
در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر مطرح کرد؛

شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هر دو به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی هستند/ وحدت امت اسلامی مورد توجه علما اسلام قرار بگیرد

امام جمعه ایرانشهر گفت: دشمنان با شعار زن زندگی آزادی می خواهند که فرهنگ های غربی و غیر اسلامی خود را با فرهنگ ها و ارزش های اسلامی ما جابه جا کنند.
شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هر دو به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی هستند/ وحدت امت اسلامی مورد توجه علما اسلام قرار بگیرد
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر در بین نمازگزاران در مصلی فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری تکلیف روشن است که هر منافقی در کشور و خارج از کشورمان از زنان خود ندای جدایی و اختلاف و جنگ درست کن و در هر لباسی چه هنرمند یا مولوی یا آخوند در میان امت اسلامی جایگاهی ندارد.
این خطیب جمعه تصریح کرد: فردی که به دنبال ایجاد تفرقه و بر هم زدن امنیت در جامعه باشد در حقیقت شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی است و همه مردم باید تکلیف خود را با این افراد روشن کنند.
وی اضافه کرد: علما باید در خط مقدم حفظ وحدت امت اسلامی باشند.
حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: دشمنان با شعار زن زندگی آزادی می خواهند که فرهنگ های غربی و غیر اسلامی خود را با فرهنگ ها و ارزش های اسلامی ما جابه جا کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 430092
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *