جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۴۹
۰
در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر مطرح شد؛

ایران مقتدر برای دشمنان قابل تحمل نیست/ خواستار برخوردی قاطعانه و اشد مجازات با عوامل تروریستی هستیم

حجت الاسلام عیسی بزمانی گفت: دشمنان باید بدانند که مردم پای انقلاب ایستاده اند و در مقابل دشمن با بصیرت خودشان کوتاه نمی آیند و ما تمام جنایت های تروریست ها را محکوم می کنیم و خواستار مجازات آن ها هستیم.
ایران مقتدر برای دشمنان قابل تحمل نیست/ خواستار برخوردی قاطعانه و اشد مجازات با عوامل تروریستی هستیم

 




به گزارش پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه اهل تشیع شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در بین نمازگزاران در مصلی فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.


وی افزود: هشتم آبان سالروز میلاد عبدالعظیم حسنی بوده و از آثار آن بزرگوار این بود که پیام الهی را به مسلمین برساند و با سختی مال را به دست می اورد و انفاق می کرد و به دیگران  کمک می کرد و یکی از توانمندی های دیگر این شخص این بود که از نظر بعد سیاسی پیام های سیاسی را به مردم می رساند.


امام جمعه ایرانشهر ادامه داد:  هراس دشمن از شهداست  و هم اکنون هم در جامعه جنگ شناختی را داریم که کشور های بیگانه شهید فهمیده را افسانه می دانند،  چرا که هراس دارند. جریان های تکفیری وهابی دشمنان واقعی اسلام هستند/خواستار برخوردی قاطعانه با عوامل تروریستی هستیم/تعرض به حریم رضوی از هر نظر محکوم است

این خطیب جمعه تصریح کرد: امروز هم جبهه فرهنگی انقلاب برای نسل نوجوان ما باید برنامه داشته باشند چرا که رهبر انقلاب فرمودند آن چنان که آگاهی به آن ها برسد خواب را از خود دور خواهند کرد و بهترین سن آگاهی است. 


وی اضافه کرد: بردباری سازی در مقابل جامعه و حس مسیولیت پذیری و کار تلاش را برای نسل نوجوان اماده کنند.  

حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: ما رزمایش ایران مقتدر را در دو استان اردبیل و اذربایجان شرقی توسط سپاه پاسداران داشتیم که برای اولین بار ایجاد پل بر ارس و عملیات پهباد ها تاخت شبانه، هجوم به ارتفاعات و خود انتخاب رزمایش در این نقطه از کشور حاوی پیام است که امنیت کشور برای ما اهمیت فراوان دارد و نمی توان از این امنیت گذشت و سپاه نشان داد اهمیت ویژه برای امنیت کشور و مرز ها قائل است. 

امام جمعه ایرانشهر گفت: در حقیقت مقامات باکو سعی در تغییرات قفقاز جنوبی را دارند و به خاط منافع خودشان می خواهند منافع کشور اسلامی را ندید  بگیرند و این رزمایش نشان داد کشور ایران در کنار منافع نیز با کسی هم تعارف ندارد و از تمامیت ارضی خود دفاع خواهد کرد. 


وی اذعان کرد: جنایت شقاوت انگیز حرم احمد ابن موسی در شیراز را خدمت به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و مردم که برای زیارت رسول خدا و نماز رفته بودند تسلیت عرض می کنیم. 



وی گفت: ایجاد اختلاف از رفتار جنگ نرم دشمن است، دشمنان از جمله از گسل های قومی مذهبی و جنسیتی و بین نسلی استفاد ه می کنند و هدف شان این است  که بین سنی و شبعه را هدف قرار بدهند و اختلاف ایجاد کنند.

این خطیب جمعه اضافه کرد: دسیسه هایی که اکنون دشمنان در حال پیاده سازی آنان هستند در اتاق فکر انگلیس، آل سعود و آمریکا شکل گرفته،  و می خواهند با ایران مقتدر مقابله کنند، در حقیقت تمام ایرانیان را هدف قرار بدهند.


وی عنوان کرد: اما دشمنان باید بدانند که مردم پای انقلاب ایستاده اند و در مقابل دشمن با بصیرت خودشان کوتاه نمی آیند و ما تمام جنایت های تروریست ها را محکوم می کنیم و خواستار مجازات آن ها هستیم.

انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdcdjx0foyt0k96.2a2y.html
اشتراک گذاری :TwitterinstagramEmailTelegramاشتراک
 
کپی متن خبر
لینک کوتاه
کد مطلب: 430105
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *