پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۰۸
۰
یک کارشناس سیاسی؛

یوم الله ۱۳ آبان برگی زرین، از اسلام جویی و استقلال طلبی ملت بزرگ ایران است

حمید رضا خزایی فر گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در چهار دهه از انقلاب در کوره‌های امتحانات بزرگ الهی همواره سربلند بیرون آمده و تصمیم دارد آرمان های امام و شهدا را با رسیدن به تمدن نوین اسلامی محقق بسازد.
یوم الله ۱۳ آبان برگی زرین، از اسلام جویی و استقلال طلبی ملت بزرگ ایران است





حمیدرضا خزایی فر، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَآیَاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ (سوره ابراهیم آیه 5) و روزهای خدا را به آنان یادآوری کن قطعا در این یادآوری برای هر شکیبای سپاسگزار عبرت است.

وی افزود: ملت شریف ایران اسلامی عزیز، پاسداشت و نکوداشت یوم الله ۱۳ آبان یادآور مبارزات و حق طلبی‌ها و فریاد دلیر مرد حوزه و سیاست و جهاد و مبارزه است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ۱۳ آبان یادآور فریادهای حق جویانه امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی بوده که توام با  تبعید آن مرجع تقلید و رهبر نهضت درحال شکفتنی بود که در سال ۱۳۴۳ در دفاع از کیان اسلام و استقلال ایران اسلامی شجاعانه در اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون فریاد برآورد.


وی اضافه کرد: در حقیقت ۱۳ آبان روزی است که یادآور کشتار وحشیانه دانش آموزان توسط رژیم وابسته پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام است.

خزایی فر خاطرنشان کرد: یوم الله ۱۳ آبان نه تنها برگی زرین از اسلام جویی و استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت بزرگ ایران است، بلکه مبدأ تاریخ استکبارستیزی مردمی است که در طی بیش از ۴۰ سال در مقابل همه تهدیدات نظامی و اقتصادی و فرهنگی نظام سلطه ایستادگی کرده و امروز برآنند پس از شرکت در راهپیمایی عظیم یوم الله ۱۳ آبان، همچنان فریاد ایستادگی و مقاومت را در مقابل یزیدیان زمان سر دهند.


وی عنوان کرد: در واقع مردمی که با فداکاری‌های بی نظیر و زیر سایه ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند و امروز نیز با نصب العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری می‌روند تا در جنگ اقتصادی نیز همچون جنگ نظامی و جنگ فرهنگی حماسه دیگری خلق کنند.


این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک استاد دانشگاه از عموم مردم اساتید و دانشجویان و دانش آموزان  اقشار مختلف برای حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت به عمل می آورم.

وی اضافه کرد:  تمامی مردم ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان و شهرستان ایرانشهر و به خصوص جوانان را به حضور پر شور در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان دعوت می‌کنیم.


خزایی فر گفت: لازم به ذکر است که ملت بزرگ ایران اسلامی که طی چهار دهه از انقلاب در کوره‌های امتحانات بزرگ الهی همواره سربلند بیرون آمده است، ملتی بوده که فرزند عاشوراست و با نگاه به صبح ظهور تصمیم دارد تا آرمان های امام و شهدا را تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی محقق بسازد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430124
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *