شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۵۷
۰
امام جمعه شهرستان ایرانشهر؛

نقشه های دشمن برای از بین بردن وحدت در بین اقوام و مذاهب ایرانی است / مردم با هوشیاری وارد بازی دسیسه های دشمنان نشوند

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تضعیف ایران است، گفت: نقشه های دشمن با هوشیاری ملت خنثی می شود.
نقشه های دشمن برای از بین بردن وحدت در بین اقوام و مذاهب ایرانی است / مردم با هوشیاری وارد بازی دسیسه های دشمنان نشوند








حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت وحدت از زمان پیروزی انقلاب اسلامی یکی از موضوعاتی بوده که جز شعارهای اساسی نظام بوده و یکی از آموزه های وحیانی مسئله استکبارستیزی می باشد.

وی با بیان این که استکبار ستیزی از آموزه های وحیانی و فرقانی بوده، افزود: طبیعی است دشمنی که همه دنیا را در سلطه خودش گرفته نمی تواند تحمل کند که کشور مستقلی چون ایران قوی زیر سلطه اش قرار نمی گیرد.

این خطیب جمعه تصریح کرد: در همین راستا در چند سال اخیر آمریکا و رژیم صهيونيستي با روش های مختلف کشور ما را مورد تهدید و تحریم و فشارهای اقتصادی قرار داد و در صدد این بودند که با اعمال مسائل مختلفی که مردم را از مسیری که انتخاب کردند برگردانند و هدف آنان این است که مجدد پای آمریکا در کشورمان باز شود.


حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: امروز هم اگر آشوب های گوناگونی در کشور مشاهده می‌کنید شامل آن راهبردهایی است که در واقع دشمن ما یعنی آمریکا که نماد استکبار است چون به بن بست رسیده و مشاهده می کند که ایران اسلامی حوزه راهبردی توانایی خیلی خوبی در حوزه دفاعی دارد.

 وی اضافه کرد: هم چنین آمریکا از آن طرف مأیوس شده از آنانی که نگاه غرب گرا داشتند و در واقع آنان عملا در کشور ما دیگر نقش آفرین نیستند و از طرفی رویکرد جدیدی که دولت سیزدهم نسبت به قضایا دارد نگاه به درون است.


 وی عنوان کرد: طبیعتا خوی استکباری و نگاه به اندیشه های تمدن غربی که برگرفته از مسائل مادی است و تقابل بین انقلاب اسلامی بر مبانی دینی و اسلامی است.


این خطیب جمعه اذعان کرد: اکنون ما شاهد افول تمدن غربی با نماد استکبار یعنی آمریکا هستیم.

وی گفت: امروز مردم ما به ویژه جوانان باید مسیر انقلاب اسلامی را ادامه بدهند و قله های علم پیشرفت کند که این موارد به برکت آموزه های دینی وحیانی و قرآنی امکان پذیر خواهد بود.


امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: در حقیقت انقلاب اسلامی اهداف بلندی دارد که با رهبری مقام معظم رهبری به آن ها دست می یابد.

 وی اذعان کرد: امروز دشمنان یکی از فضای هایی که طراحی کردند جنگ ترکیبی است که یک بخش ترکیبی توجه به مسئله جنگ روان شناختی می باشد.

 حجت الاسلام بزمانی اضافه کرد: جنگی که ما در این حوزه داریم این است که دشمنان افکار جوانان و مردم  را با انواع دروغ ها، تهمت ها پر کنند و هدفشان این است که شکاف های بین قومی و مذهبی نسلی را در میان جامعه به وجود بیاورند.


به گفته امام جمعه ایرانشهر شهادت بعضی از عزیزان به ویژه شهادت حافظان دین، قرآن، امنیت جهت دار است.

وی عنوان کرد: شهادت شهید روحانی سجاد شهرکی که طلبه خدمتگزار بود و نگاه جهادی به مسائل داشت و این بزرگوار یکی از عاملان وحدت شیعه و سنی  بود و دشمن او را مورد هدف قرار داد و در حقیقت دشمنان به دنبال ایجاد خواهان فتنه مذهبی هستند.

وی اذعان کرد: سیستان و بلوچستان دارای اقوام و مذاهب شیعه و سنی می باشد و باید در این راستا مردم هوشیار باشند که در نقشه دشمن بازی نکنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430135
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *