پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۰۵
۰
رئیس جمعیت هلال احمر؛

ورزش، کلید سلامت جامعه است/ تنش های محیطی را به حداقل می رساند

محمدرضا کرد از برگزاری مسابقات فوتبال دستی و تنیس روی میز با حضور اعضای فعال کانون های چهارگانه امور جوانان ایرانشهر خبر داد.
ورزش، کلید سلامت جامعه است/ تنش های محیطی را به حداقل می رساند


 




محمد رضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: در حالی که که رشد شتابان تکنولوژی و فناوری های نوین آرامش، تحرک ونشاط زندگی مردم را نشانه گرفته توسعه ورزش به عنوان کلید سلامت جامعه می تواند پیامدها و تنش های محیطی را به حداقل برساند.

وی افزود: هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر فرصتی مناسبی شد تا هر چه بیشتر به اهمیت ورزش و لزوم پرداختن به آن برای تامین سلامت جسمانی و روانی اعضای جمعیت هلال احمر پرداخته شود.

 این مقام مسئول تصریح کرد: در همین راستا مسابقات  فوتبال دستی و تنیس روی میز با حضور اعضای امور جوانان در قالب دو گروه خواهران و برادران برگزار شد.


وی اضافه کرد: مانور آموزشی پناهگیری صحیح و خروج اضطراری به مناسبت سالگرد تأسیس سازمان جوانان و هفته پدافند  غیرعامل در دبیرستان امام هادی (ع) روستا چاه جمال شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

 وی عنوان کرد: مانور آموزشی پناهگیری صحیح و خروج اضطراری به مناسبت سالگرد تأسیس سازمان جوانان و هفته پدافند غیرعامل با هدف ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان برگزار شد.

 کرد گفت: مانور آموزشی پناهگیری صحیح و خروج اضطراری با هدف کاهش تلفات و خسارت های ناشی از زلزله، انجام واکنش‌های صحیح و سریع در برابر زلزله، ارتقای فرهنگ ایمنی، افزایش آگاهی دانش آموزان و ایجاد آمادگی انجام شد.

 وی خاطرنشان کرد: آمادگی مقابله با حوادث، کاهش آسیب های جانی و مالی و خود امدادی از دیگر اهداف برگزاری مانور آموزشی پناهگیری صحیح و خروج اضطراری است.

کرد گفت: تمرین پناهگیری و ایمنی، در مرحله پناهگیری صحیح و خروج از محل تخلیه و رفتن به فضای باز از برنامه‌های این مانور در  دبیرستان امام هادی (ع) ایرانشهر بود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430149