يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۲۰
۱
برگی دیگر از مشکلات زنجیره‌ای و رفع نشدنی؛

آسفالت های خیابان‌ مولوی ایرانشهر نیاز به روکش دارد/ شهردار: شهروندان برای رسیدن به وضعیت مطلوب در پرداخت عوارض شهرداری اقدام کنند

شهروندان ایرانشهری از نبود روکش آسفالت در اکثر خیابان ها و معابر ابراز گلایه دارند و از مسئولین خواستار رسیدگی به این انتظارات کوچک و ناچیزشان هستند.
آسفالت های خیابان‌ مولوی ایرانشهر نیاز به روکش دارد/ شهردار: شهروندان برای رسیدن به وضعیت مطلوب در پرداخت عوارض شهرداری اقدام کنند






به گزارش پهره؛ نداشتن روکش آسفالت در برخی معابر و خیابان‌ها شهرستان ایرانشهر سبب گلایه مندی ساکنان و ترددکنندگان آن شده است.


بیشترین گلایه مردم از شهرداری ایرانشهر به وضعیت و شرایط نابه سامان آسفالت در معابر و خیابان‌های این منطقه مربوط می شود.


نارضایتی شهروندان ایرانشهری از نبود روکش آسفالت در اکثر خیابان ها 

با توجه به اینکه در سال‌های گذشته آسفالت بسیاری از خیابان های ایرانشهر به ویژه خیابان مولوی از کیفیت مناسب و مطلوبی برخوردار نبوده و نیاز به ترمیم مجدد کاملا مشهود بوده  بنابراین انتظار می رود شهرداری این منطقه در این راستا و رفع ابراز گلایه مندی مردم اقدام کند.
 


آسفالت فرسوده زخم کهنه معابر ایرانشهر 

در این راستا براهویی، یکی از شهروندان ایرانشهری در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: وضعیت نامناسب آسفالت در معابر خیابان مولوی به یکی از معضلات اصلی مردم تبدیل شده و همواره گلایه مندی اکثر ساکنان و تردد کنندگان این منطقه را را بر داشته است.

وی افزود: در هر صورت همه ساله شهرداری با صرف هزینه های هنگفت در راستای ترمیم و روکش آسفالت ها در کوچه ها و خیابان ها مشغول است اما نباید این کار فقط به صرف هزینه های زیاد ختم شود بلکه مهم ترین موردی که باید در این راستا به آن توجه شود علاوه بر صرفه جویی اقتصادی، کیفیت آسفالت و روکش آن می باشد.
بهبود کیفیت آسفالت، مطالبه جدی شهروندان


این شهروند ایرانشهری تصریح کرد: آسفالت و روکشی آن به نحو مطلوب و کیفی انجام شود یکی از مطالبات مردم این منطقه است که باید مسئولین به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: انتظارات و آرزوهای ما از مسئولین آن قدر کوچک، در حد آسفالت یک کوچه آسفالت و نبود چاله در معابر سطح شهر ایرانشهر  است.


روکش آسفالت معبر ۲۴ خیابان مولوی ایرانشهر در دست اقدام است 

در این راستا سعید دیده ور، شهردار ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: آیا می دانید کمتر از ۱۰ درصد از شهروندان عوارض خودرو را پرداخت می کنند.

وی افزود: ما بر آنیم که آن چه  که در توان و با منابعی که داریم برای رفع کمبودها و مطالبات قانونی شهروندان عزیز ایرانشهری تلاش کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: می‌طلبد که شهروندان در پرداخت عوارضات شهرداری جهت تسریع در اجرای پروژه ها و رسیدن به یک وضعیت مطلوب یاریگر شهرداری ایرانشهر باشند.


وی اضافه کرد: از شهروندان بابت اینکه در حین اجرای عملیات آسفالت با ما همکاری می کنند نهایت تشکر را دارم.

وی اضافه کرد: تسطیح و زیرسازی معبر ۲۴ خیابان مولوی از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.

دیده ور خاطرنشان کرد: همچنین روکش آسفالت معبر ۲۴ خیابان مولوی شهر ایرانشهر از محل قیر رایگان با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال و ۸هزار متر مربع تامین شده است.

 انتهای پیام/
کد مطلب: 430150
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *