پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۲۴
۰
در کارگاه آموزشی بدو خدمت دهیاران مطرح شد؛

دهیاران وظایف اجتماعی و نظارتی خود را جدی بگیرند

تیمور کریم زایی، بخشدار دامن، گفت: دهیاری‌ها در انجام وظایف قانونی به دهیاران و مسئولین مالی و فنی در راستای رعایت قوانین و مقررات عمومی و مالی باید این مسائل را مورد توجه قرار بدهند.
دهیاران وظایف اجتماعی و نظارتی خود را جدی بگیرند
به گزارش پهره؛ کارگاه آموزشی توجیهی دهیاران، مسئولین مالی و فنی بخش دامن با حضور کریم زائی بخشدار دامن و سعید نارویی معاون دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و دیگر کارشناسان و اساتید دفتر امور روستایی درمحل سالن اجتماعات دهیاری آبادان برگزار شد.

در حاشیه این کارگاه آموزشی تیمور کریم زایی، بخشدار بخش دامن در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: دوره آموزشی توجیهی بدو خدمت دهیاران در سه فصل قوانین و مقررات عمومی دهیاری ها و آئین نامه شوراها با آخرین اصلاحات و همچنین مقررات مالی دهیاری‌ها به مدت ۴ ساعت برگزار و در پایان دوره از دهیاران و مسولین فنی و مالی دهیاری های بخش دامن آزمون گرفته می شود.

وی افزود: دهیاری‌ها در انجام وظایف قانونی به دهیاران و مسئولین مالی و فنی در راستای رعایت قوانین و مقررات عمومی و مالی باید مورد توجه قرار بدهند.

وی اضافه کرد: در راستای آموزش تخصصی دهیاران که فراتر از مقدمات امور جاری و اجرایی یک دهیار است، دهیاران با اصول مترقی روستا آشنا شده و انگیزش لازم جهت پیشرفت به خصوص در راستای درآمدزایی و خودکفایی دهیاری در مدیریت امور روستایی را به ارمغان خواهند آورد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430155
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *