چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۲۴
۰
گلایه هایی که درمانی ندارند؛

مسئولین صدای نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر را نمی شنوند/ حقوق‌ مان به موقع پرداخت نمی شود

نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از عدم پرداخت حقوق طی چندین ماه گلایه مند هستند و از مسئولین خواستار رسیدگی به این معضل هستند.
مسئولین صدای نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر را نمی شنوند/ حقوق‌ مان به موقع پرداخت نمی شود



 


به گزارش پهره؛ نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر مدتی است که از عدم پرداخت حقوق خود در وقت معین و حتی عقب ماندگی چند ماهه گلایه دارند.

دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر دارای وسعت زیادی بوده و طبق گفته های نیروهای رسمی است حتی غیر رسمی آن بودجه و درآمد این دانشگاه بسیار بالاست اما نیروهای شرکتی همیشه از عدم پیگیری و رسیدگی مشکلات شان گلایه مند هستند.

نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی از این که تعهد شغلی هم ندارند بسیار ابراز نگرانی می کنند و از نظر کاری و سنگینی کار، وظایف آنان حتی سنگین تر از یک نیروی رسمی در کادر دفتری این دانشگاه است، اما متاسفانه زحمات این قشر توسط مسئولین نادیده گرفته شده است. 

 
مسئولین صدای نیروهای شرکتی را بشنوند

در این راستا یکی از نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: بنده راننده سرویس ایاب و ذهاب کارکنان یک بخش از علوم پزشکی می باشم که علاوه بر این وظیفه بسیاری از وظایف دیگر را که از سوی رئیس آن قسمت به من محول می شود انجام می دهم.

وی افزود: حداقل این دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پرداخت حقوق به موقع ما کم کاری نکند و نیروهای شرکتی را در این اوضاع و شرایط اقتصادی تهدید به اخراج نکند.

 این نیروی شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: از مسئولین ذیربط خواستار رسیدگی به معضلات و مشکلات خود هستیم و صدای این قشر زحمت کش که از هیچ تعهد امنیت شغلی برخوردار نیستند بشنوند.


برقراری عدالت و رفع دغدغه پرسنل شرکتی از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر است 

 سعید موحد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه مشکلات نیروهای های شرکتی در حال بررسی است، بیان کرد: در حقیقت برقراری عدالت در پرداخت حقوق و رفع دغدغه های معیشت، نیروهای شرکتی به عنوان بدنه اصلی ارائه خدمات بهداشتی ودرمانی در دانشگاه هستند.


وی افزود: پرداخت حقوق نیروهای شرکتی یکی از برنامه های در اولویت امورات مورد پیگیری دانشگاه علوم ایرانشهر است.

این مقام مسئول تصریح کرد: بررسی‌ها و پیگیری‌های لازم جهت افزایش دریافتی و مطالبات نیروهای شرکتی در دستور کار است و با برطرف کردن نواقص اعم از  بندهای اضافه کاری پرسنل و همچنین نوبت کاری جهت پرسنل دارای  شیفت در گردش و ماموریت نیروهای شرکتی نیز  در آنالیز جدید اصلاح و باقید فوریت پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت یک سازمان به نیروی انسانی کارآمد و موثر وابسته است و به قطع یقین اثربخشی با فعالیت ها و خدمات و رضایت شغلی ارتباط مستقیم دارند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430171
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *