يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۱۱
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی؛

دشمن چشم دیدن، دوست داری برادران اهل سنت نسبت به جمهوری اسلامی را ندارد/ برخورد قانونی دستگاه های امنیتی با عاملین ترور مولوی عبدالواحد ریگی

محمد جواد سجادی گفت: در حقیقت ترور مولوی شاخصی چون عبدالواحد ریگی این نوعی تحمل نکردن دشمن از نوع ایجاد یکی از روشنفکری و روشن گرایانه اصل دوست داری اهل سنت نسبت به جمهوری ایران بود.
دشمن چشم دیدن، دوست داری برادران اهل سنت نسبت به جمهوری اسلامی را ندارد/ برخورد قانونی دستگاه های امنیتی با عاملین ترور مولوی عبدالواحد ریگی









محمد جواد سجادی، یک کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت تمامی آشوب های اخیری که در کشور ما رخ داده تمام این آشوب ها از خارج هدایت و و حمایت می شدند.

وی افزود: یکی از هدف های دشمنان از آشوب های اخیر در کشورمان تجزیه ایران بود که این برنامه ها را با یک مدیریت خاصی انجام داد و دشمن در اجرای دسیسه های خود به خصوص روی ضعف ها و نارسایی هایی به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی کشورمان کلیک کرده بود و مانور داد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در حوادث اخیر در کشور آینده  ناامید کننده از سوی دشمنان برای جوانان ما و ناامید کردنشان رقم خورده بود که یکی از دلایلشان گرایش برخی از جوانان شرکت در اغتشاشات بود. 

سجادی خاطرنشان کرد: در واقع ایران اسلامی که استقلال آزادی جمهوری اسلامی را شعار اصلی خود قرار داده است و در اوایل انقلاب بود که این دستاوردها را با هدایت امام و رهبری به دست آورد.

وی اضافه کرد: ملت ایران هرگز اجازه نمی دهد ‌که دشمن این سه سرمایه بزرگ را مورد تهدید قرار بدهد.


سجادی خاطرنشان کرد: بعضی از مسائل که می‌بینیم مانند برخی از ترورها نشانه استیضاح دشمن است نه قدرت آن ها و به فضل خدا آینده روشن در پیش روی ملت با اقتصادی باسواد خواهد بود.


این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: بحث خیلی از این سرویس دهی ها به خصوص فوتبالیست ها و هنرمندان و افرادی که از همین تریبون جمهوری اسلامی شهرت گرفتند از طریق صدا و سیما مشهور شدند و به نوعی صاحب جایگاه شدند امروز بر علیه خود جمهوری اسلامی موضع می گیرند و این خود نوعی نمک خوردن و نمک شکستن است.


وی افزود: بعضی از افراد معاند در داخل کشور از رفعت اسلامی سواستفاده کردند.



سجادی تصریح کرد: واقعیتش ما خواهان این هستیم که حوزه قضایی با افراد معاند برخورد شدید و قانونی داشته باشد و به هیچ وجه کوتاه نیاید.


وی گفت: در استان ما یعنی سیستان و بلوچستان متاسفانه د حوادث اخیر بحث ترور ناجوانمردانه توسط معاندین و ضد نظام صورت گرفته که به یک نمونه  که در حوزه خاش اتفاق افتاده می توان اشاره داشت که مولوی عبدالواحد ریگی  که فردی روشنفکر و پیرو خط رهبری بود را مورد هدف خود قرار داده بودند.


وی عنوان کرد: در حقیقت ترور مولوی شاخصی چون عبدالواحد ریگی این نوعی تحمل نکردن دشمن از نوع ایجاد یکی از روشنفکری و روشن گرایانه اصل دوست داری اهل سنت نسبت به جمهوری ایران بود و وقتی که دشمنان نظام  یک موضوع را برخلاف اهداف خود می بینند ترور فیزیکی افراد را در پیش می گیرند که این نشانه قدرت نیست بلکه ضعف آنان را می رساند‌.


سجادی اذعان کرد: ما از حوزه امنیتی میخواهیم برخورد شدید با عاملین قضیه ترور مولوی عبدالواحد ریگی داشته باشند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430187
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *