يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۵۲
۰
فرماندار؛

سیزدهمین همایش خورشید ولایت در ایرانشهر برگزار می شود

علی شعبانی از برگزاری سیزدهمین همایش خورشید ولایت در ایرانشهر خبر داد و گفت: این مراسم روز دوشنبه در دانشگاه ولایت برگزار می شود.
سیزدهمین همایش خورشید ولایت در ایرانشهر برگزار می شود
علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: سیزدهمین همایش خورشید ولایت در روز دوشنبه ۲۸ آذر ماه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در دانشگاه ولایت در سالن همایش های شهید سلیمانی در آستانه سالروز تبعید رهبر معظم انقلاب به این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: رژیم ستم‌ شاهی ۲۸ آذر سال ۵۶ مقام معظم رهبری را به ایرانشهر تبعید کرد اما پس از 237 روز که قلب های مردم این مرز و بوم به ایشان متمایل شده بود، رهبر را به جیرفت کرمان انتقال دادند.

این مقام مسئول تصریح کرد: خانه‌ بیت رهبری در ایرانشهر در خیابان ولایت این شهرستان واقع شده و به عنوان یاد بودی از دوران سکونت مقام معظم رهبری در این منطقه برای مردمان این شهر بسیار ارزشمند است. 


وی اضافه کرد: در حقیقت حضور مقام معظم رهبری در سال ۵۶ در ایرانشهر مایه خیرات و برکات فراونی بوده به نحوی که مردم ولایت مدار از این که روزگاری میزبان ایشان بودند و به عنوان مردمان شهر میزبانان ولایت مطرح هستند ابراز خوشحالی و خرسندی می کنند. 


وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: ایرانشهر را از خود و خود را از ایرانشهر می دانم، خاطرنشان کرد:همچنین  در حاشیه این همایش نمایشگاه عکس و خاطره از دوران سکونت رهبر معظم انقلاب و دستاوردهای شهرستان برگزار می‌شود.
 
 
 
 انتهای پیام/
 
کد مطلب: 430200
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *