يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۰۴
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه؛

دشمنان نظام می دانند سد آهنین امت، امام و مردم، ولایت خلل ناپذیر است/ مردمان شهر ولایی ایرانشهر در دشمن شناسی و مایوس کردن دشمن درخشیدند

علی شعبانی گفت: دشمنان نظام اسلامی، در یکی دو ماه گذشته تمام توان خود را در ایجاد شورش و اغتشاشات، به کار بستند و البته باز هم شکست سخت تری خوردند.
دشمنان نظام می دانند سد آهنین امت، امام و مردم، ولایت خلل ناپذیر است/ مردمان شهر ولایی ایرانشهر در دشمن شناسی و مایوس کردن دشمن درخشیدند





علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت حماسه یگانه ی نهم دی ماه روز بصیرت، سال روز غلیان و غلبه ی امواج اراده مردم رشید ایران اسلامی بر فتنه ی دشمنان در سال ۱۳۸۸ است. 

وی افزود: دشمنان انقلاب در طی دوران استقرار جمهوری اسلامی ایران بارها با فتنه های گوناگون در مسیر ملت، پیوند مردم با رهبری انقلاب، نظام اسلامی و میهن سرفراز مان را آزمودند و دریافتند که سد آهنین امت و امام و مردم و ولایت خلل ناپذیر است. 

این مقام مسئول تصریح کرد: اما به رغم درس های فراموش ناشدنی، همچنان در اندیشه و خیالات واهی خود دشمنان نظام اسلامی، در یکی دو ماه گذشته تمام توان خود را در ایجاد شورش و اغتشاشات، به کار بستند و البته باز هم شکست سخت تری خوردند.

وی اضافه کرد: حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت، را بزرگ باید داشت زیرا از رخدادهای سازنده در مسیر انقلاب اسلامی است.

شعبانی عنوان کرد: در حقیقت دهه بصیرت نماد وحدت و همبستگی مردم بیدار ایران اسلامی در برابر توطئه ها و ضرورت هوشیاری نسبت به حال و آینده است.

فرماندار ایرانشهر اذعان کرد: دی ماه دهه بصیرت تجربه ای ارزشمند فراروی نسل جوان و نوجوان بوده و استراتژی و تاکتیک مقابله با دشمنان و فتنه گران در کمین است که در واقع نهم دی ماه روز تجدید میثاق مردم با نظام و رهبری است.  
  
وی عنوان کرد: رخدادهای بزرگ و ماندگار که روح ملی را به جوشش و حرکت می آورد، شناسنامه فرهنگی هر ملت است.

به گفته وی؛ مردم ایرانشهر در حوادث اخیر در دشمن شناسی و مایوس کردن دشمنان، هوشمندانه و خردمندانه درخشیدند که این برگرفته از ولایتمداری و انقلابی بودن مردمان این  مرز و بوم است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430227
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *