سرپرست فرمانداری قصرقند:

حضور مسئولین و اقدامات جهادی، اولویت برگزاری میزخدمت در دولت سیزدهم است

20 دی 1401 ساعت 8:51

مرتضی سایگانی گفت: حضور مسئولین در بین مردم بسیار مورد تاکید دولت سيزدهم بوده، چون که فلسفه وجودی مسئولان در این نظام، خدمت به خلق خدا است.








 


مرتضی سایگانی، سرپرست فرمانداری قصرقند در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل در پاسخگویی و ارتباط مردمی به صورت مستقیم باید میز خدمت همیشه در دستور كار مدیران در زمینه حل مشکلات مردمی برگزار شود.

وی افزود: هدف از برگزاري اين نوع جلسات در مراكز بخش ها اين است كه مسائل و مشكلات را رصد و در حد امكان نسبت به پيگيري و حل آن ها گام برداريم.

این مقام مسئول تصریح کرد: اين آمادگي را داريم با تمام توان براي حمايت و جلب مشاركت خيرين عزيز تمامي امكانات و ظرفيت هاي موجود شهرستان قصرقند را بسيج خواهيم كرد.

سايگاني خدمت رسانی بیشتر به مردم و حضور مسئولین در میان مردم را از تاکیدات دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: بزرگترین سرمایه هر حکومتی رضایت مندی مردم است.

 وی اضافه کرد: حضور مسئولین در بین مردم از تاکیدات دولت سيزدهم بوده، چون که فلسفه وجودی مسئولان در این نظام،خدمت به خلق خدا و جلب رضایت الهی است.

به گفته فرماندار قصرقند، باید ارتباط مستمر و رو در رو با مردم، مشاهده و رفع مشکلات از نزدیک باید در اولویت کاری مدیران ادارات باشد.

 وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال برپایی میز خدمت در مسجد جامع تلنگ و دیدار با گروه جهادی و خیرین کودکان فرشته باعث شد پس از چندین سال نزدیک به 4 کیلومتر از محور قصرقند به تلنگ زیرسازی و آسفالت شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 430242

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430242/حضور-مسئولین-اقدامات-جهادی-اولویت-برگزاری-میزخدمت-دولت-سیزدهم

پهره
  https://www.pahreh.ir