چالش‌هایی که انگار تمام شدنی نیست؛

سوز سرما و دیر رسیدن سوخت تن مردم قصرقند را می‌لرزاند/ شهروندان قصرقندی در انتظار نفت سفید هستند

2 بهمن 1401 ساعت 8:58

کمبود نفت سفید، مردم قصرقند را با مشکلات زیادی مواجه کرده و این افراد از مسئولان درخواست پیگیری به موقع را دارند چون تحمل سرمای سخت سوزان خیلی کلافه‌شان کرده است.


به گزارش پایگاه خبری پهره؛ آغاز فصل زمستان و مشکل توزیع نفت سفید در شهرستان قصرقند واقع در جنوب سیستان و بلوچستان گلایه‌مندی مردمان این منطقه را در برداشته است.

کمبود یا نبود در توزیع نفت سفید در شهرستان قصرقند مشکلاتی را در این سرمای سوزان زمستان ایجاد کرده که می‌طلبد مسئولان در این زمینه تدابیر اساسی اتخاذ کنند و هر چه زودتر مشکلات شهروندان این منطقه را برطرف کنند. 

کمبود نفت سفید دغدغه اصلی مردم قصرقند شد 

بلوچی یکی از شهروندان قصرقندی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: با شروع فصل زمستان هر ساله مردمان این مرزوبوم با مشکلاتی در حوزه توزیع نفت سفید مواجه هستند که متاسفانه با گذشت سال‌ها هنوز این معضل حل نشده است.

وی افزود: برخی شهروندان قصرقندی از نعمت گاز بی‌بهره هستند و حتی توانایی پرداخت هزینه در راستای گازکشی را ندارند.

این شهروند قصرقندی تصریح کرد: بسیاری از ساکنان روستاهای این شهرستان در این سرمای سوزان زمستان از کمبود نفت سفید گلایه دارند.

وی اضافه کرد: سالیان سال است که مردمان این مرزوبوم با مشکلاتی از قبیل عدم توزیع مناسب نفت سفید برخوردار هستند اما هیچ مسئولی تاکنون این معضل را به صورت اساسی برطرف نکرده است.

این شهروند قصرقندی خاطرنشان کرد: مسئولین به محض فرارسیدن زمستان انگار به خواب زمستانی می‌روند و مشکلات صفوف طولانی مردم و کمبود سوخت را نمی بینند و این مردم هستند که باید در عمق معضلات دست و پنجه نرم کنند.

قصرقند جایگاه توزیع نفت سفيد ندارد 

در این راستا مرتضی سایگانی، سرپرست قصرقند در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: به ازای هر خانواده یکصد لیتر نفت سفید در این شهرستان در حال توزیع است.

وی افزود: ولی با توجه به اینکه نفت سفید از ایرانشهر حمل می شود و در آن منطقه خودروهای حمل سوخت باید در صف انتظار قرار بگیرند تا نوبت سوختگیری آن‌ها فرار برسد.

این مسئول تصریح کرد: خودروهای حمل سوخت پس از سوختگیری از ایرانشهر عازم شهرستان قصرقند می‌شوند تا نفت سفیدی که بارگیری شده را به دست شهروندان قصرقندی برسانند.

وی اضافه کرد: همین مسئله سوختگیری خودروهای حامل سوخت نفت سفید که زمان‌بر بوده و باعث می‌شود که مسافت طولانی را طی کنند به همین منظور نفت سفید با تاخیر به دست شهروندان قصرقندی می‌رسد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 430270

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430270/سوز-سرما-دیر-رسیدن-سوخت-تن-مردم-قصرقند-می-لرزاند-شهروندان-قصرقندی-انتظار-نفت-سفید-هستند

پهره
  https://www.pahreh.ir