یک کارشناس سیاسی؛

اقدام کورکورانه پارلمان اروپا علیه سپاه نشان استیصال در برابر اقتدار ایران است

3 بهمن 1401 ساعت 9:55

حمیدرضا خزایی فر، کارشناس مسائل سیاسی گفت: اقدام مذبوحانه اروپایی‌ها خلل و خدشه‌ای بر جایگاه رفیع سپاه پاسداران وارد نخواهد کرد بلکه این اقدام سخیف بين‌المللي اروپایی‌ها نشانه بارز ضعف و ناتوانی آن‌ها در برابر اراده انقلابی ملت ایران است.


حمیدرضا خزایی فر، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پهره با اشاره به  اینکه پروردگار ما تنها خداست، سپس بر ايمان و گفته خود پايدارى كردند، هيچ بيمى بر آنان نيست و اندوهگين نخواهند شد، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی رسمی و مردمی بوده که همواره حافظ و پاسدار تمامیت ارضی کشور و حامی اصلی مردم در بحران های مختلف از جمله جنگ، زلزله و سیل بوده است‌.

وی افزود: در این راستا معمار کبیر انقلاب فرموده" اگر سپاه نبود کشور هم نبود" و به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند: "سپاه، پاسدار انقلاب بوده و انقلابی زیستن و انقلابی ماندن جزء کارنامه سپاه است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در عرصه‌های بین‌المللی نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با اقدامات بشردوستانه و دفاع از مظلومان و ستمدیدگان جهان نقش آفرینی کرده و تاکنون در همه عرصه‌ها کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است.

وی اضافه کرد: اقدام سخیف، غیرمتعارف و به‌دور از عرف بین‌المللی اروپایی‌ها و تصمیم آن‌ها مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی نشانه بارز ضعف و ناتوانی رژیم های مستبد جهانخوار و صهیونیسم، در برابر عزم و اراده انقلابی مردم ولایتمدار ایران بوده است.

خزایی فر با بیان اينکه سپاه پاسداران برآمده از متن این مردم بوده، عنوان کرد: بر همگان آشکار است که نظام سلطه و ایادی استکبار همواره تروریست پرور و حامی تروریست هستتد در حالی که سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم نبرد با تروریست ها از جمله القاعده و داعش قرار داشته است.

وی عنوان کرد: اقدام مذبوحانه اروپایی‌ها نه تنها خلل و خدشه‌ای بر جایگاه رفیع و والای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد نخواهد کرد بلکه محبوبیت و عظمت این دلاوران و غیور مردان را در ذهن و قلب مردم عزیز ایران اسلامی و سایر ملت‌های آزادیخواه جهان بیشتر خواهد کرد.

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: این اقدام کور اتحادیه اروپا محکوم بوده و ملت ایران به عزم و اراده غیور مردان سپاه در مسیر شکوفایی و اعتلای ایران اسلامی، حمایت از محرومین و مظلومین عالم افتخار می‌کنند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 430271

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430271/اقدام-کورکورانه-پارلمان-اروپا-علیه-سپاه-نشان-استیصال-برابر-اقتدار-ایران

پهره
  https://www.pahreh.ir