چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۰۱
۰
در مراسم نواختن زنگ انقلاب در ایرانشهر مطرح شد؛

عدالت آموزشی، مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی/ سردار سلیمانی مایه افتخار بشریت و نسل‌های آینده است

امام جمعه ایرانشهر با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی عدالت آموزشی است، گفت: معلمان نقش موثری در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران به دانش‌آموزان دارند.
عدالت آموزشی، مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی/ سردار سلیمانی مایه افتخار بشریت و نسل‌های آینده است
به گزارش پهره؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر  صبح امروز در آیین نواختن زنگ انقلاب در آموزشگاه پروین اعتصامی این منطقه بیان کرد: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و آن را جشن می‌گیریم.

وی با بیان اینکه مردمی که چنین انقلاب اسلامی را رقم زدند، مردمی عظیم‌الشان، فداکار و عزیز هستند، افزود: دانش‌آموزان در همه صحنه‌های  انقلاب خوش درخشیدند و  نقش قابل توجهی در حفاظت، حراست و در پیروزی انقلاب داشته و دارند.

این خطیب جمعه تصریح کرد: دانش‌آموزان در جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل و در عملیات‌های مختلف حضور پررنگی داشته و جان خود را فدای انقلاب کردند و شربت شهادت نوشیدند.

امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: نه‌ تنها در جنگ تحمیلی بلکه هر جا نظام و انقلاب نیاز به حمایت دارد، دانش‌آموزان در خط مقدم قرار دارند و پیشاپیش آن‌ها معلمان که در تربیت شان نقش بی‌بظیری ایفا می‌کنند، حضور  دارند.

بزمانی خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی عدالت آموزشی است.

امام جمعه ایرانشهر عنوان کرد: معلمان نقش موثری در انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان دارند.

سردار اسکندر دانشمندی فرمانده قرارگاه شهید معمار با بیان اینکه در نهایت بعد از ۱۴ سال تبعید پایداری، استقامت، شکوه و عظمت امام خمینی(ره) جواب داد و امام در دوازدهم بهمن ۱۳۵۷ وارد کشور شد، بیان کرد: مردم ایران که تشنه عدالت و نهادینه شدن ارزش‌ها بودند، امام راحل را با آغوش باز و استقبالی بی‌نظیر پذیرفت و در نهایت انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری دهه فجر مظهر، شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است، افزود: عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است و سردار سلیمانی نماد عظمت انقلاب است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در طول دهه فجر باید خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای امیدآفرینی در بین مردم تشریح شود و همه مسئولان شهرستان‌ ایرانشهر با برگزاری جشن‌ها خدمات نظام را به مردم اعلام کنند.

وی عنوان کرد: در انقلاب اسلامی ما زمینه‌ای فراهم شده تا هر کسی اراده کند زمینه رشد و شکوفایی و خدمت به مردم برایش فراهم شود و نمونه بارز آن سردار سلیمانی عشایرزاده‌ای است که نماد عظمت انقلاب اسلامی برای بروز استعدادها و پرورش قهرمانی محسوب می‌شود، که مایه افتخار بشریت و نسل‌های آینده است.

دانشمندی اظهار کرد: امیدواریم در دل نسل‌های جوان و دانش‌آموزان سردار سلیمانی‌ها و منش سردار سلیمانی‌ها برای خدمت به بشریت تربیت شود.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430289
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *