جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۵۰
۰
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد؛

ایرانی‌ها حامی مواضع و حقوق ملت فلسطین هستند/ نقد منصفانه از مسئولان بلا اشکال است

امام جمعه ایرانشهر گفت: ملت ایران و اهل سنت ایران همواره خواهان حمایت از مواضع و حقوق ملت فلسطین هستند.
ایرانی‌ها حامی مواضع و حقوق ملت فلسطین هستند/ نقد منصفانه از مسئولان بلا اشکال است


  





به گزارش پهره؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بین نمازگزاران در مصلی فاطمه الزهرا ایرانشهر بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.

وی با اشاره به دعوت در اعتکاف از برادران و خواهران، افزود: راه بیرون آمدن از غفلت‌ها خلوت گزینی و اعتکاف است.
 
این خطیب جمعه با اشاره به حمله سفارت آذربایجان و محکوم کردن این اقدام، تصریح کرد: این عملیات دارای انگیزه شخصی بوده است و دشمنان از این فضا می‌خواهند سوء استفاده و بهره برداری کنند. 

وی خاطرنشان کرد: حاکمیت آذربایجان در دام صهیونیست‌ها بوده و این در عمل مشخص است که سفارت آذربایجان در اسرائیل افتتاح و در ایران تعطیل کردند.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در مواضع خود استوار است. 

وی با اشاره به نصایح رهبری در رابطه با مسئولان، اضافه کرد: نقد منصفانه، دقیق و صحیح از مسئولان بلا اشکال است اما در کنار آن از کارها و خدمات آن‌ها نیز باید دفاع و قدردانی کرد. 

وی تصریح کرد: در بخشی از تریبون های استان موضع‌گیری‌های عجیب و غریب از وهابیت و حمایت از اغتشاشگران اتفاق می‌افتد یا در رابطه با صلح فلسطین و اسرائیل مطالبی را به ملت ایران نسبت می‌دهند که کاملا اشتباه است. 

امام جمعه ایرانشهر اظهار کرد: ملت ایران و اهل سنت ایران همواره خواهان حمایت از مواضع و حقوق ملت فلسطین هستند. 

وی با بیان اینکه کسانی که دارای تریبون هستند نباید از آن برای نفع شخصی خود استفاده کنند و باید هدف اصلی آنان در نظر گرفتن نفع مردم و مسلمانان باشد.


انتهای خبر/
کد مطلب: 430294
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *