سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۱۸
۰
امام جمعه بخش بزمان:

ملت ایران در برابر پمپاژ رسانه‌ای دشمنان نظام ذره‌ای کوتاه نمی‌آیند/ راه معنوی شهدا ادامه دارد

امام جمعه بخش بزمان با بیان اينکه راه شهدا ادامه دارد، گفت: در مقابل هجمه‌ها و پمپاژ رسانه‌ای دشمنان، علیه فرهنگ ایثار و شهادت، باید مثل زمان جنگ، جهادی و ضربتی عمل کنیم.
ملت ایران در برابر پمپاژ رسانه‌ای دشمنان نظام ذره‌ای کوتاه نمی‌آیند/ راه معنوی شهدا ادامه دارد




به گزارش پهره؛ فرشاد فرح منش بخشدار بزمان ایرانشهر در مراسم یادواره شهدای حوزه‌های بسیج مقاومت ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مقام شامخ شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل بیان کرد: شهدا انسان‌های وارسته ای بودند که در مکتب اباعبدالله الحسین(ع) تربیت یافتند و در این راه با از خودگذشتگی و رشادت از خون خود گذشتند تا آرمان های اسلام زنده بماند.

وی افزود: رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان دفاع مقدس، صفحاتی زرین را در تاریخ ایران بر جای نهاده است.

این مسئول تصریح کرد: به همین دلیل الگو قرار دادن شهدا در میان جوانان می‌تواند کشور را در برابر توطئه‌های بدخواهان و دشمنان ایمن کند، بنابراین پرداختن به این موضوع امری ضروری است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علی کریمی، امام جمعه بخش بزمان ضمن تسلیت وفات حضرت زینب(س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: باید با برگزاری مراسم یادواره شهدا، یاد و خاطره آن عزیزان را زنده نگه داریم و  شهدا را به نسل های نوجوان جامعه معرفی کنیم تا ادامه دهنده این راه معنوی باشند.

کریمی با بیان اینکه در مقابل هجمه‌ها و پمپاژ رسانه‌ای دشمنان، علیه فرهنگ ایثار و شهادت، باید مثل زمان جنگ، جهادی و ضربتی عمل کنیم، افزود: جنگ روانی و فرهنگی دشمن به خصوص با گسترش فضای مجازی، بیشتر شده است و ما در این جنگ باید مثل زمان جنگ تحمیلی که با دستان خالی در مقابل دشمنان مسلح و مجهز، ذره‌ای کوتاه نیامدیم، عمل کنیم.

این خطیب جمعه با بیان اینکه وصیت و آرزوی امام راحل (ره)، ایجاد یک شبکه فرهنگی جهانی بود، خاطرنشان کرد: امام راحل با آینده نگری و درایت سیاسی که داشت، به خوبی این روزها را پیش بینی کرده بود و به همین منظور بود که با فرمان تشکیل بسیج، به ما گوشزد کردند که جنگ و فشار دشمن، هیچگاه تمام نشده است بلکه نوع آن فرق خواهد کرد.

کریمی ادامه داد: بسیج از همان اولین ماه‌های تشکیل خود در سال ۵۸ تا کنون، همواره منشأ خیر و برکت برای کشور بوده و به خاطر همین هست که همیشه دشمنان انقلاب، از بسیج واهمه دارند.

وی گفت: امام راحل، با یک فرمان مسیحایی، تشکیل بسیج را در شرایطی که جنگ علیه کشورمان تحمیل شده بود و از لحاظ نیروی انسانی به شدت در تنگنا بودیم صادر کردند و همان فرمان باعث شد که شرایط به نفع ما تغییر پیدا کند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430300
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *