پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ ۱۳:۵۲
۰
امام جمعه سراوان:

سردار حجازی مجاهدانه در مسیر ولایت به شهادت رسید

امام جمعه سراوان گفت: شخصیت شهید حجازی چه برای نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و دیگر مسئولین مجاهد و پا به کار انقلابی می‌تواند الگو باشد چرا که سردار حجازی که مجاهدانه در مسیر ولایت به شهادت رسید.
سردار حجازی مجاهدانه در مسیر ولایت به شهادت رسید

به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از شستون، آیین یادبود و دومین یادواره سردار شهید حجازی با حضور امام جمعه سراوان، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان سراوان در مسجد جامع علی ابن ابی طالب(ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری، امام جمعه سراوان در این مراسم با اشاره به ولادت باسعادت امام حسم مجتبی(ع)، بیان کرد: کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) یکی از شخصیت‌های برجسته و صاحب نام است که تمامی فضیلت‌ها را در قامت یک انسان کامل می‌توان در شخصیت ایشان مشاهده کرد.

وی افزود: در باب سیره امام حسن(ع) روایات مختلفی از تشیع و اهل سنت نقل شده، ایشان در عبادت، بعد فردی و اجتماعی و دیگر مسائل الگو است و می‌توان بهره برد.

امام جمعه سراوان گفت: امام حسن(ع) در باب اخلاق می‌فرماید: یکی از زیباترین زیبایی‌های عالم و نیکی‌ترین نیک‌های عالم اخلاق نیکو است که بهترین سرمایه معنوی محسوب می‌شود.

بامری با اشاره به به سالگرد شهادت سردار شهید حجازی از مجاهدین و چهره‌های پرتلاش در انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: این شخصیت نورایی در همه صحنه‌های انقلاب و جبهه مقاومت به صورت مجاهدانه حضور داشته است و در جبهه مقاومت مجاهدت‌های ماندگاری در دنیای اسلام انجام داده که فراموش نمی‌شود.

وی تصریح کرد: هر کجا که نیاز به حضور و مجاهدت بود چه قبل و چه بعد از انقلاب سردار حجازی حضور پر رنگ داشته است.

امام جمعه سراوان ادامه داد: سردار حجازی بنده‌ای صالح بود و در مسیر بندگی خداوند متعال با سیره اهل بیت(ع) و امام حسن مجتبی(ع) به خوبی درخشید و بهترین الگو قرار گرفت.

بامری تصریح کرد: شخصیت شهید حجازی چه برای نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و دیگر مسئولین مجاهد و پا به کار انقلابی می‌تواند الگو باشد چرا که سردار حجازی که مجاهدانه در مسیر ولایت به شهادت رسید و از سیره پر برکت و معنوی و سرچشمه جوشان امام حسن مجتبی(ع) بهره مند بود.

انتهای خبر/ 
کد مطلب: 430371
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *