شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۲:۱۸
۰
در مراسم جشن گلریزان در شهرستان سرباز مطرح شد:

کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز

فرماندار شهرستان سرباز گفت: دو ميليارد ريال مردم شهرستان سرباز به ستاد ديه استان با مشارکت خیرین، متمولین، متصدیان صنف و صنعت به زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.
کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز




 
به گزارش پهره  فرامرز دانش، فرماندار شهرستان سرباز در ابتدای مراسم جشن گلریزان با بیان اینکه ماه رمضان ماه مغفرت و بخشش الهی بوده، اظهار کرد: خیران و نیکوکاران باید در این ماه گامی جهت بخشش زندانیان در راستای انجام کار ماندگار، شایسته و شاد کردن خانواده‌های آن‌ها بردارند.

وی جشن گلریزان را تصویر خداپسندانه ای از شکوه انسانی در ماه میهمانی خداوند دانست و افزود: از محبوب‌ترین کارها در پیشگاه خداوند شاد کردن مسلمانان و کمک به همنوع است. 

فرماندار شهرستان سرباز رسالت ستاد دیه را بسیار ارزشمند و قابل تقدیر برشمرد و عنوان کرد: جمع‌آوری و هدایت کمک‌های مردمی در جهت آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد، عملی خداپسندانه و رضایت عامه مردم را در پی دارد.

وی گفت: خیرین که متشکل از متصدیان، خبازیها، جایگاه‌ها، صاحبان صنوف، سرمایه‌داران و نیکوکاران شهرستان سرباز  در مراسم جشن گلریزان، مبلغ ۲ میلیارد ریال به ستاد دیه شهرستان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد کمک مالی کردند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430403
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *