سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۴۲
۰
عسگریان:

تمام سکو‌های ورزشگاه آزادی ایمن هستند و فقط از نظر ظاهری مشکل دارند

سرپرست شرکت توسعه و تجهیزات اماکن ورزشی گفت: هیچکدام از سکو‌های استادیوم آزادی از لحاظ مقاومت و ایمنی مشکلی ندارند و تمام سکو‌های ورزشگاه آزادی ایمن است.
تمام سکو‌های ورزشگاه آزادی ایمن هستند و فقط از نظر ظاهری مشکل دارند

به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ مهیار عسگریان سرپرست شرکت توسعه و تجهیزات اماکن ورزشی در گفت‌و گویی در رابطه با آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: هیچکدام از سکوهای استادیوم آزادی از لحاظ مقاومت و ایمنی مشکلی ندارند و تمام سکوهای ورزشگاه آزادی ایمن است که چندین بار با مستندات این را اعلام کردیم و تنها باید عملیات بهسازی انجام شود که در حال انجام است.
وی افزود: کارهای تخریب ۱۷ زون تقریبا انجام شده است و ۸ زون در مرحله بعدی خواهد بود که در مجموع ۲۵ زون از ۷۲ زون در حال عملیات بهسازی است که فعلا استادیوم آزادی می‌تواند میزبان حدود ۴۰ هزار تماشاگر باشد.
عسگریان در رابطه با نشستن هواداران روی سکوهای خراب در دربی اظهار داشت: این سکوها شاید از نظر ظاهری در شان مردم و هواداران نباشد ولی خطری بابت ریزش ندارد و جای نگرانی نیست. این موضوع جدیدی نیست و در کل دنیا نیز این اتفاق رخ داده است که خیلی از ورزشگاه‌ها در حین بازی زیر عملیات بهسازی نیز بوده است. فقط این‌ زون‌ها از لحاظ ظاهری مشکل داشتند ولی خطری برای هواداران ندارد.

انتهای خبر/ 
کد مطلب: 430410
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *