امام‌جمعه ملبورن استرالیا:

حادثه تروریستی کرمان نشان از شکست خفت‌بار رژیم صهیونیستی است

16 دی 1402 ساعت 7:31

امام‌جمعه ملبورن استرالیا گفت: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نتیجه شکست خفت‌بار رژیم صهیونیستی در برابر پیروزی‌های دلیرانه جبهه مقاومت در منطقه است.


به گزارش پایگاه خبری پهره، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشفاق وحیدی با تسلیت و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در گفتگو با خبرنگار اوشیدا بیان کرد: ضمن همبستگی با ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران حادثه تروریستی در گلزار شهدای شهر کرمان را محکوم می‌کنم.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحیدی افزود: پیروزی‌های دلیرانه جبهه مقاومت در منطقه به رهبری جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه شکست خفت‌بار رژیم اشغالگر اسرائیل در برابر عملیات طوفان الاقصی برای قدرت‌های استکباری و تروریست‌های دست‌پرورده آنان قابل‌تحمل نیست و نتیجه آن انجام چنین حملات وحشیانه و شنیع علیه ملت شهیدپرور ایران است. 

 امام‌جمعه ملبورن گفت: قطعاً جمهوری اسلامی ایران به آمران و عاملان جنایت تروریستی در کرمان پاسخ پشیمان‌کننده‌ای خواهد داد.

 وی تأکید کرد: ایران به رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تاسی از مکتب سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی پیروز میدان جنگ علیه تروریسم است و حوادثی همچون انفجار، ترور و خشونت هرگز عزم راسخ ملت و دولت ایران را تضعیف نخواهد کرد.
 
 نماینده مجمع تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا با سرزنش سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و رویکرد دوگانه غرب در خصوص تروریسم، گفت: سازمان ملل باید حامیان جریان تکفیر و عناصر تروریستی را پاسخگو کند.

 وی تصریح کرد: دشمن به خیال باطل خودش تصور می‌کند ملت ایران از شهادت می‌ترسد درحالی‌که مردم ایران پیروان اباعبدالله الحسین از شهادت ترس و هراسی ندارند و برای شهادت دعا می‌کنند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحیدی ادامه داد: حادثه هولناک تروریستی کرمان نشان داد شهید سلیمانی زنده‌تر از قاسم سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است و آنان قادر نخواهند بود شکست‌هایی که از اسطوره مقاومت و قهرمان ملت ایران متحمل شده‌اند را جبران کنند؛ بی‌تردید خون‌های پاک شهدای جوار مزار حاج‌قاسم عزیز، انرژی جدیدی بر کالبد مکتب سلیمانی و ارادتمندان شهید قدس تزریق و آنان را برای مجازات قطعی و عادلانه جنایت‌کاران مصمم‌تر کرده است.
 
انتهای خبر/


کد مطلب: 431055

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/431055/حادثه-تروریستی-کرمان-نشان-شکست-خفت-بار-رژیم-صهیونیستی

پهره
  https://www.pahreh.ir