فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر:

ملت ایران با صلابت مکتب شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد

20 دی 1402 ساعت 12:38

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: بدون شک طوفان الاقصی با فوران قطراتی از ثمره خون شهید سردارحاج قاسم سلیمانی آغاز شده است.


محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس در راستای ایجاد امنیت پایدار در ایران اسلامی همواره مجاهدت و تلاش های خالصانه و صادقانه ای را در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار داشته است.

وی با اشاره به حمله بزدلانه رژیم کودک کش صهیونیستی که بار دیگر عجز و استیصال آن رژیم غاصب در پی شکست‌هایش در مقابل مردم و جبهه مقاومت در غزه را آشکار ساخته، 
افزود: بدون شک طوفان الاقصی با فوران قطراتی از ثمره خون شهید سردارحاج قاسم سلیمانی آغاز شده است و خون این شهدای مظلوم جبهه مقاومت و فلسطین، حذف کامل این رژیم از منطقه را رقم خواهد زد.

این مقام مسئول ادامه داد: دشمنان حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار محبوب دلها نیز هراس دارند که اینگونه عاشقان مکتب حاج قاسم را به خاک و خون کشیدند.

وی تصریح کرد: جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم ایران اسلامی را به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند ولی اين کوردلان باید بدانند که سربازان سلیمانی رذالت و جنایت آن ها را تحمل نخواهند کرد.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: نه تنها این خون های ریخته شده خدشه ای به ایمان و اعتقاد مردم و حتی به فرهنگ ایثار و شهادت آن ها وارد نخواهد کرد بلکه باعث تنومند شدن ریشه های درخت پربار جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

وی عنوان کرد: تروریست‌های کوردل که اذنابِ مستکبران هستند، پس از شکست و هزیمت در ناامن‌سازی کشور در توطئه‌های مختلف، تمام همت خود را معطوف به انتقام گرفتن از مردمان متدیّن ایران اسلامی کرده‌اند و این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آن‌ها که از حاج قاسم و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه و حقد عمیق دارند واهمه ای نابودی خود دارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید بدانند ملت ما هیچگاه به واسطه این دست تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز، دست نخواهد کشید.

وی اضافه کرد: دشمنان شهید سلیمانی نه فقط از این شخصیت قهرمان که حتی از دلدادگان این شهید هم کینه دارند، اما ملت شهیدپرور ایران با صلابت راه و مرام و مکتب نورانی شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 431109

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/431109/ملت-ایران-صلابت-مکتب-شهید-سلیمانی-ادامه-خواهند

پهره
  https://www.pahreh.ir