یک کارشناس مسائل مذهبی:

 مردم بابصیرت ایران در روز ۱۱ اسفند پای صندوق رأی خواهند آمد

10 اسفند 1402 ساعت 16:57

 یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: روز انتخابات حضور قوی ملت ایران مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی بامری در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: باید اکنون خیلی حواسمان به انتخابات باشد مخصوصاً که یکی از کریشه‌های خیلی مهم دشمن است.
 
 وی افزود: کشورهای غربی و معاند خیلی وقت است که تبلیغات خود را شروع کردند و به جد در حال تلاش هستند که این انتخابات در کشور ما برگزار نشود، ان‌شاءالله که مردم بیدار ما و بابصیرت و همیشه پشت نظام و انقلاب با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را روسیاه خواهند کرد.
 
 این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: ملت ایران کمااینکه سال‌های قبل پشتیبان نظام و ولی‌فقیه بودند و ان‌شاءالله حتماً در ۱۱ اسفند حضور پررنگی خواهند داشت که این مسئله مجدد شکست نقشه‌های دشمن را در پی خواهد داشت.
 
 وی اضافه کرد: در روز انتخابات حضور قوی ملت ایران حتماً مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و همه کسانی که به این خاک و ملت دهان‌کجی می‌کنند خواهد بود.
 
 حجت‌الاسلام بامری عنوان کرد: بهترین معروف به نظر من در این زمان همین بوده که مردم را امیدوار کنیم کمااینکه دشمن خلاف این را می‌خواهد و در این راستا پروژه‌های زیادی در زمینه ناامیدسازی مردم انجام می‌دهند.
 
 وی گفت: بدترین منکر به نظر بنده ایجاد موج ناامیدی توسط رسانه‌ها و فضای مجازی توسط دشمنان نظام و انقلاب بوده که بین مردم رواج می‌دهند و مردم را نسبت به‌نظام و انقلاب ناامید می‌کنند.
 
 انتهای خبر/


کد مطلب: 431333

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/431333/مردم-بابصیرت-ایران-روز-۱۱-اسفند-پای-صندوق-رأی-خواهند-آمد

پهره
  https://www.pahreh.ir