در خطبه‌های نمازجمعه بخش بزمان شهرستان ایرانشهر مطرح شد؛  

وعده صادق سپاه پاسداران باعث خوشحالی مردم شد

31 فروردين 1403 ساعت 20:02

امام‌جمعه بخش بزمان شهرستان ایرانشهر گفت: عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.


به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید جهانگیری در خطبه‌های نمازجمعه بخش بزمان شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه جمعه نور است، نماز نور است و انجام آن توفیق هست، هر کس این توفیق را ندارد، بیان کرد: امروز هم در همه‌جا چون در دریا و خشکی می‌بینیم سکان‌دار نیروهایی هستند که رنگ و بوی شهید حاج‌قاسم سلیمانی را دارند و خوب می‌شناسیم آنها هستند که جان را کف دست برای اسلام گذاشتند.
 
 وی افزود: این عزیزان در کشورهای دیگر آنجا دشمنان را متوقف کردند و باتوجه‌به اینکه ما تجربه ۸ سال دفاع مقدس را داریم و این ۸ سال دفاع مقدس به ما یاد داد چه چیزی لازم است.
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: شما سابقه را دیده‌اید کشوری که سلاح هسته‌ای دارد کسی نمی‌تواند حمله کند.
 
 وی اضافه کرد: در ایران اسلامی فرمانده کل قوا شخصیتی بی‌نظیر است و به والله قسم پاک‌ترین فرمانده دنیاست و او دستور می‌دهد و او فکر غنی دارد پس با این تدابیر پیروزی همیشه از آن ما است.
 
 حجت‌الاسلام جهانگیری عنوان کرد: خداوند رحمت فرماید امام راحل را و حفظ فرماید رهبر فرزانه را که باتربیت چنین فرزندان و سربازانی که با عملیات وعده صادق لرزه به جهان کفر و استکبار انداختن و دل مستضعفان عالم را شاد کردند و از سپاه پاسداران تشکر می‌کنیم.
 
 وی ادامه داد: بهترین و شجاع‌ترین و باحیاترین مردم به‌خاطر این عملیات وعده صادق خوشحال هستند؛ ولی یک عده که از این شکرانه الهی نگران بوده که اینها یک‌مشت آدم پست و بی‌حیا و بی‌غیرت اند.
 
 انتهای خبر/


کد مطلب: 431421

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/431421/وعده-صادق-سپاه-پاسداران-باعث-خوشحالی-مردم

پهره
  https://www.pahreh.ir