يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ۱۳:۳۲
۰
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار؛

شهرستان ایرانشهر میزبان 6 شهید گمنام می شود

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار از تشییع و تدفین 6 شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه در دو شهر بزمان و بمپور شهرستان ایرانشهر خبر داد.
شهرستان ایرانشهر میزبان 6 شهید گمنام می شود
شهرستان ایرانشهر میزبان 6 شهید گمنام می شود
 به گزارش پایگاه خبری پهره؛ سردار حسین ظریفی در نشست خبری مراسم استقبال از شهدای گمنام شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: سه شهید گمنام در شهر بزمان و سه شهید گمنام در شهر بمپور؛ شهرستان ایرانشهر تدفین می شوند.
 وی گفت: مراسم استقبال از پیکر پاک این شهدای عزیز با همت ستاد مردمی استقبال و تدفین شهدای گمنام رأس ساعت 15 روز 10 اسفند ماه با حضور گرم مردم شهید پرور ایرانشهر در ورودی این شهرستان برگزار می شود.
 

 
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار در خصوص جزئیات برگزاری مراسم تدفین شهدای گمنام در این شهرستان افزود: پیکر سه شهید گمنام در بمپور؛ روز 11 اسفند ساعت 9 صبح در پارک شهدای گمنام این شهر برگزار و شام غریبان نیز به همین مناسبت  برگزار می شود.
سردار ظریفی ادامه داد: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در 12 اسفند مراسم تشییع پیکر پاک سه شهید دیگر در بزمان راس ساعت 9 صبح در تپه نور شهدا نیز با حضور پرشور مردم و مسئولین برگزار می شود.
 

وی شهدای مذکور را متعلق به عملیات کربلای پنج معرفی کرد و افزود: با خاکسپاری این 6 شهید، شهدای گمنام در ایرانشهر و تابع آن به 14 شهید در چهار نقطه افزایش می یابد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4315
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *