سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۳۵
۰
همزمان با سراسر کشور؛

آزمون نظام مهندسی بیش از 200 داوطلب در ایرانشهر برگزار می شود

مديركل راه و شهرسازي جنوب سيستان و بلوچستان گفت: آزمون هاي ورود به حرفه مهندسان ، كاردانهاي فني ساختمان و معماران تجربي با 231 نفر داوطلب پايان هفته جاري در ايرانشهر برگزار مي شود.
آزمون نظام مهندسی بیش از 200 داوطلب در ایرانشهر برگزار می شود
آزمون نظام مهندسی بیش از 200 داوطلب در ایرانشهر برگزار می شود
به گزارش پهره؛ ایوب کرد اظهار کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان ، كاردانهاي فني ساختمان و تعين صلاحيت حرفه اي معماران تجربي در روزهاي 29 و 30 بهمن ماه سال جاری بصورت سراسري در كل كشور برگزار مي شود که این آزمون در حوزه اداره كل راه و شهرسازي جنوب استان با 231 داوطلب خانم و آقا به مدت دو روز در محل دانشگاه ولايت ايرانشهر برگزار خواهد شد.
وی گفت: آزمون نظام مهندسي صبح روز پنجشنبه با 115 نفر داوطلب در رشته هاي كارشناسي نظارت معماري ، نظارت عمران ، كاردان معماري، كاردان عمران و در عصر پنج شنبه با 38 نفر داوطلب در رشته هاي اجرا عمران ، اجرا معماري و در صبح جمعه با 78 نفر داوطلب در رشته هاي تاسيسات مكانيكي ، تاسيسات برقي ،محاسبات عمران ، طراحي معماري ،معماران تجربي  به پايان مي رسد.
رئيس اداره نظام مهندسي ايرانشهر از همكاري سازمان سنجش آموزش كشور و مسئولين دانشگاه ولايت نیز برای طراحي سوالات و برگزاري و نظارت بر روند آزمون و تصيح اوراق و اعلام نتايج تقدير تشكر كرد.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 433
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *