پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۱۲
۰
فرماندار ایرانشهر؛

ایرانشهر با 413  شعبه‌ اخذ رأیِ ثابت و سیّار؛ آماده برگزاری انتخابات سالم است

فرماندار ایرانشهر گفت: حوزه‌ بزرگِ انتخابیه‌ ایرانشهر دارای 413 شعبه‌ اخذ رأیِ ثابت و سیّار؛آماده برگزاری انتخابات سالم را دارد.
ایرانشهر با 413  شعبه‌ اخذ رأیِ ثابت و سیّار؛ آماده برگزاری انتخابات سالم است
ایرانشهر با 413  شعبه‌ اخذ رأیِ ثابت و سیّار؛ آماده برگزاری انتخابات سالم است
به گزارش پهره؛  نبی‌بخش داودی در نشست مشترک ستاد مرکزی انتخابات دهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ انتخابیه ‌ایرانشهر و اعضای شورای تأمین که در سالن اجتماعات فرمانداری  برگزار گردید اظهار کرد: حوزه‌ بزرگِ انتخابیه‌ ایرانشهر دارای 413 شعبه‌ اخذ رأیِ ثابت و سیّار، با مجموع 826 صندوق اخذ رأی جهت دو انتخابات جداگانه‌ی شورای اسلامی و خبرگان، به همراه حضور قریب به 10 هزار نفر نیروی انسانی مجرّب به عنوان نیروهای ستادی، اجرایی، نظارت، بازرسی و ... و اعضای صندوق، تدارکات و حمل و نقل  است.
وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخابات سالم در ایرانشهر اتخاذ شده است، افزود: این اشتیاق را در تمامی وقایع و شرایط این 37 سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد دیده‌ایم و در آینده نیز می‌بینیم شوقی که تضمین‌گر بقا و دوام ابدیِ نظام  است که از امام راحل ره به یادگار مانده و زیبایی و آثارش در سرتاسر کشور و نیز در اقصی نقاط دنیا معلوم و مشهود است.
فرماندار ایرانشهر  پس از توصیه‌ در رابطه با مسئولین ستادها و فعّالیّت‌های تبلیغی هواداران، نسبت به رعایت اخلاق و قانون‌مداری تذکراتی داد و تأکید کرد: از داوطلبان خواستارم با مدیریّت کردنِ احساسات پاک هواداران به ویژه جوانان در مواقع ضروری، با پیشگیری از تشویش اذهان عمومی و هر اتّفاق ناشایست احتمالی دیگر، در برگزاری انتخاباتی سالم و درخور شأن نظام مشارکت فعّال داشته باشند.
داودی به درایت رهبری در ایجاد آرامش کشور اشاره کرد و افزود: همه می‌دانیم که رهبری معظم با چه درایت و به چه بهائی آرامش و نظم را به کشور اهدا نموده‌اند، پس تلاش کنیم تا در جامعه نگرانی و ناامیدی ایجاد نشود و هم‌چون فرزندی در کنار این پدر باشیم و به جز عزّت جمهوری اسلامی ایران به چیزی فکر نکنیم و بدانیم وعده‌های خلاف واقع در بین مردم بدبینی ایجاد می‌کند که نهایتاً دامن خود فرد را می‌گیرد.
انتهای پیام/3339
کد مطلب: 436
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *