جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۳۸
۰
امام جمعه ایرانشهر؛ 

تخریب شورای نگهبان به مثابه تخریب مجلس است

امام جمعه ایرانشهر تخریب شورای نگهبان را تخریب مجلس خواند و ورود افراد همسو با آمریکا به مجلس را به مثابه چهار سال قانون‌گذاری در راستای مطامع آمریکا معنا کرد. 
تخریب شورای نگهبان به مثابه تخریب مجلس است.
تخریب شورای نگهبان به مثابه تخریب مجلس است.
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن اشاره به دیدار مردم آذربایجان با رهبری معظم انقلاب در هفته گذشته؛ به بخش‌هایی از بیانات معظمٌ‌له اشاره کرده و ادامه داد: رهبر انقلاب تذکر دادند که مجلسِ مرعوبِ آمریکا ملّت را بدبخت می‌کند.
وی با بیان برخی نقشه‌های دشمنان و تحرکاتی که آمریکا و اسرائیل جهت ورود نمایندگانی هم‌سو و مطیع به دو مجلس شورا اسلامی و خبرگان داشته‌اند، تخریب شورای نگهبان را تخریب مجلس خواند و ورود این گونه افراد به مجلس را به مثابه چهار سال قانون‌گذاری در راستای مطامع آمریکا معنا کرد.
خطیب جمعه ایرانشهر با بازخوانی قسمتی از منویات رهبری در رابطه با سخنان یک مسئول آمریکایی که گفته بود کاری می‌کنیم کسی جرأت سرمایه‌گذاری در ایران را نداشته باشد، ادامه داد:  آمریکا به هیچ‌وجه قابل اعتماد نیست؛ خصوصاً مسئولین رده بالای مملکت باید بیشتر مواظب خطاهای آمریکا باشند.
حجت الاسلام ابطحی عربستان و ترکیه را به عنوان نوکرهای آمریکا نام برد و گوشه‌هایی از اقدامات این دو کشور در جهت ناامن کردن منطقه را یادآور شد و تصریح کرد: ترکیه دارد ضربه‌ حمایت‌هایش از تروریست را می‌خورد و طعم تلخ آن را می‌چشد.
وی ادامه داد:  چهره‌ی واقعی عربستان و ترکیه برای جهانیان و خصوصاً امّت اسلام افشاء شده و هم پیمانی آن‌ها با اسرائیل کاملأ مشهود است.
انتهای پیام/3339
کد مطلب: 443
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *