خدمات درمانی ایرانشهر آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی

30 اسفند 1395 ساعت 10:33

دبیر ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهرگفت: پایگاه‌های اورژانس،بیمارستان‌ها و مراکز سلامت جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مسافران نوروزی در آمادگی کامل می باشند.


به گزارش پایگاه خبری پهره؛ مهران امینی‌فرد ضمن تبریک فرا رسیدن ایام نوروز گفت: همه پایگاه‌های اورژانس 115، بیمارستان‌ها و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی جنوب سیستان و بلوچستان جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به بیماران نیازمند، شهروندان و مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.
وی از رصد و پایش 24 ساعته تیم ارزیاب و تیم بازرسی و همچنین تیم‌های نظارت بر درمان محسوس و نامحسوس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر درتمام مراکز بهداشتی درمانی  این شهرستان گفت و افزود: تمام داروهای مورد نیاز مسافران نوروزی در ایستگاه‌های سلامت پیش‌بینی شده و موجود است و عملکرد همه همکاران ستادی، پشتیبانی، عملیاتی و نظارتی واحدهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تا این لحظه مطلوب ارزیابی شده و امیدواریم این روند تا پایان ایام نوروز ادامه پیدا کند.
دبیر ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: تمام ایستگاه‌های سلامت در محل‌های از قبل پیش‌بینی شده راه‌اندازی و هم اکنون در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.
امینی فرد از فراهم بودن تلفن‌های پاسخگوی 24 ساعته جهت دریافت گزارشات و پیشنهادات مردم و مسافران در ایم نوروز گفت و بیان داشت: مردم می‌توانند در صورت نیاز با تلفن ثابت "05437223489" یا تلفن‌های همراه "09103845951 و 09151992101" تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 4436

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/4436/خدمات-درمانی-ایرانشهر-آماده-رسانی-مسافران-نوروزی

پهره
  https://www.pahreh.ir