دوشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۶ ۰۹:۳۹
۰

ارائه خدمات درمانی به 16247 نفر در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: همزمان با آغاز طرح نوروزی این دانشگاه از 25 اسفند تا چهارم فروردین به 16هزار و 247 نفر در بیمارستان ها و پایگاه های اورژانس 115خدمات درمانی ارائه شده است.
ارائه خدمات درمانی به 16247 نفر در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
ارائه خدمات درمانی به 16247 نفر در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
به گزارش پهره؛ محمدمهران امینی فرد اظهار داشت: 14هزار و 796 نفر از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و پایگاه های اورژانس به صورت سرپایی درمان و هزار و 451 نفر نیز بستری شدند.
وی با بیان اینکه 68 فقره تصادف و جابجایی 163مصدوم در جاده های شهری زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایرانشهر رخ داده است افزود: متاسفانه بر اثر تصادفات جاده ای 17 نفر فوتی در این مدت گزارش شده است.
وی تصریح کرد: هم استانی های گرامی و میهمانان نوروزی در صورت نیاز به کسب هر گونه اطلاع در خصوص خدمات نظام سلامت در ایام نوروز می توانند با شماره تلفن 37213489 تماس حاصل نموده و شکایات و پیشنهادات خود را به شماره 09103845951 به صورت پیام کوتاه ارسال نمایند. 
دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: 44 پایگاه اورژانس 115 و هفت ایستگاه سلامت در طول ایام نوروز آماده ارائه خدمات به هم استانی های عزیز و مسافران نوروزی هستند.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان در مسیر زاهدان - چابهار و چابهار- بم قرار دارد./ایرنا
انتهای پیام
کد مطلب: 4472
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *