جمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ۰۸:۰۵
۰
امام جمعه موقت ایرانشهر:

نامگذاری امسال نشانگر دغدغه رهبری برای اشتغال جوانان و تولید داخلی است

امام جمعه موقت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال» گفت: نامگذاری امسال از سوی رهبرمعظم انقلاب نشان دهنده دغدغه ایشان برای اشتغال جوانان و تولید داخلی است.
نامگذاری امسال نشانگر دغدغه رهبری برای اشتغال جوانان و تولید داخلی است
نامگذاری امسال نشانگر دغدغه رهبری برای اشتغال جوانان و تولید داخلی است
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام عبدالحسین سجادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایرانشهر تصریح کرد: همه مسئولان و مردم برای محقق شدن خواسته رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید بیش از پیش تلاش کنند. 
وی اقتصاد را مساله اصلی کشور دانست و افزود: حل مشکلات اقتصادی زمینه ساز امنیت کشور و رفع مسائل و مشکلات دیگر خواهد شد.
امام جمعه موقت ایرانشهر تصریح کرد: اگر مشکل بیکاری جوانان و معیشت مردم حل شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی هم کاهش می یابد.
وی در ادامه به اهمیت حمایت از تولید داخلی پرداخت و بیان کرد: اگر از تولیدات داخلی خود حمایت کنیم مشکل بیکاری هم تا حدود زیادی حل می‌شود.
حجت الاسلام سجادی به مساله معاد اشاره کرد و افزود: آمدن فصل بهار و زنده شدن طبیعت، نشانه‌ای از روز رستاخیز است که باید خود را برای فرا رسیدن آن آماده سازیم. 
وی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد دلسوز زمینه توسعه کشور و شهرستان خود را فراهم کنند.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر راه ترانزیتی چابهار- زاهدان و چابهار- بم قرار دارد./ایرنا
انتهای پیام
کد مطلب: 4482
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *