يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ۰۷:۱۱
۰

ماجرای نیمروز بهترین فیلمی بود که در سال 95 دیدم/ "مهدویان" یک نابغه است

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: ماجرای نیمروز از حیث ساختار نمایشی و قالب های هنری بسیار دلنشین و اثری باشکوه است.
ماجرای نیمروز بهترین فیلمی بود که در سال 95 دیدم/ "مهدویان" یک نابغه است
ماجرای نیمروز بهترین فیلمی بود که در سال 95 دیدم/ "مهدویان" یک نابغه است
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ خاطره اسدی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص بهترین فیلمی که در سال 95  تماشا کرده است، اظهار داشت: بهترین فیلمی که امسال دیدم ماجرای نیمروز بود.
 
وی با بیان اینکه به عقیده من آقای مهدویان یک نابغه است، افزود: این فیلم از حیث ساختار نمایشی و قالب های هنری بسیار دلنشین و اثری باشکوه است.
 
این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: ماجرای نیمروز این اجازه را به مخاطب می دهد تا خودش به قضاوت نشسته و بهترین بهره وری را از دیدن یک روایت تاریخی بگیرد.
 
گفتنی است ماجرای نیمروز فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و نویسندگی محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۵ است. این فیلم در مورد حوادث سال ۱۳۶۰۰ پس از انقلاب اسلامی در ایران است. این فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. همچنین بهزاد جعفری طادی سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس را برای این فیلم با خود به خانه برد.
 
در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می پردازند. 
کد مطلب: 4514
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *