پیش بینی 195 شعبه اخذ رای در ایرانشهر برای برگزاری انتخابات

9 ارديبهشت 1396 ساعت 9:43

فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: 195شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش بینی شده است.


به گزارش پهره؛ نبی بخش داوودی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخابات شورای شهر در ایرانشهر به صورت صد در صد الکترونیکی برگزار می شود.
وی گفت: تمام امکانات و تجهیزات برای رعایت امانت داری و حفظ شکوه و عزت مردم ایران اسلامی به منظور حضور حداکثری در پای صندوق های رای در مناطق مختلف شهری، روستایی و عشایری شهرستان ایرانشهر در نظر گرفته شده است.
داوودی با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم در برابر دسیسه ها و ترفندهای دشمنان افزود: دشمنان همواره با نقشه های مختلف سعی دارند مردم را از حضور در صحنه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دلسرد کنند.
فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور گسترده خود در انتخابات پیش رو بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکا و ایادی وابسته به آن خواهند زد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 4645

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/4645/پیش-بینی-195-شعبه-اخذ-رای-ایرانشهر-برگزاری-انتخابات

پهره
  https://www.pahreh.ir