يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۸:۳۹
۰
در بازدید از مرز پیشین عنوان شد؛

امنیت سیستان و بلوچستان خار چشم دشمنان است

ریس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وحدت اقوام مختلف سیستان و بلوچستان و امنیت این استان خار چشم دشمنان و استکبار جهانی است.
امنیت سیستان و بلوچستان خار چشم دشمنان است
امنیت سیستان و بلوچستان خار چشم دشمنان است
به گزارش پهره؛ به نقل از پاپایا، اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از ظرفیت های تجاری، اقتصادی و امنیتی جنوب سیستان و بلوچستان از جمله نوار ساحلی و مناطق مرزی شهرستان های چابهار و سرباز دیدن کردند.
ریس کمیسیون  امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بازدید از بازارچه مرزی پیشین و مرز ردیگ شهرستان سرباز، با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان دارای نعمت های خدادی بسیار است، اظهار داشت: این استان  از نعمات بسیار غنی الهی و امکانات طبیعی زیادی برخوردار است که می تواند زمینه رشد و توسعه این استان را فراهم کند.
علاءالدین بروجردی با تاکید بر اینکه وحدت، امنیت و پیشرفت سیستان و بلوچستان خار چشم دشمنان انقلاب است، افزود: وحدت میان مردم و امنیت این استان باعث شده تا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سرکردگی استکبار جهانی تاب و تحمل این بالندگی و امنیت پایدار را نداشته باشند و هر کاری برای خدشه وارد کردن به این امنیت انجام دهند.
وی  بیان کرد: استکبار جهانی و دولت های دست نشانده آنان سعی دارند تا با اجیر کردن جیره خواران عنصر مرزهای کشورمان را ناامن جلوه دهند و در برخی مواقع با حرکات ناجوانمردانه اقدام به شهادت فرزندان این ملت می کنند.
بروجردی در این بازدید مرز پیشین را یکی از مهمترین مناطق داد و ستد با کشور پاکستان دانست و بر حل مشکلات گمرک و بازارچه پیشین تاکید کرد.
 
انتهای پیام//
ش
  ش   ش
کد مطلب: 4660
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *