جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۳۱
۰
امام جمعه ایرانشهر؛

دولت انگیزه ای برای مبارزه با فساد ندارد/مردم از این سیستم فاسد و دولتمردان ناکارآمد خسته شده اند

امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: مردم به تمام حقایق این دولت آگاه شده اند و خواهان تحولی اساسی در این سیستم فاسد و ناکارآمد هستند.
دولت انگیزه ای برای مبارزه با فساد ندارد/مردم از این سیستم فاسد و دولتمردان ناکارآمد خسته شده اند
دولت انگیزه ای برای مبارزه با فساد ندارد/مردم از این سیستم فاسد و دولتمردان ناکارآمد خسته شده اند
به گزارش پایگاه خبری پهره حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به گرامیداشت مناسبت بسیج سازندگی در طول هفته جاری اظهار کرد: انگیزه بسیج سازندگی خدمت صادقانه است.
وی گفت: از این نیروهای انقلابی در کشور کم نداریم اما متاسفانه شاهدیم برخی از این گرایش ها دست رد بر سینه این عزیزان مخلص می زنند.
خطیب جمعه ایرانشهر با اشاره به تاکید رهبری وجود نیروی متدین، کارآمد و انقلابی را سه مولفه موفقیت مملکت در برابر مشکلات جامعه عنوان کرد و افزود: بنا به مشکلات فراوانی که کشور به آن دچار است به خوبی واضح است مدیریت کشور مدیریت انقلابی نیست چرا که مدیر انقلابی وفادار به خط امام راحل، تکیه به توان داخل کشور مصمم به مبارزه با فساد است.
امام جمعه ایرانشهر ضمن تاسف و تاثر حادثه معدن در گلستان بیان داشت: کمتر از 30 نفر از کارگران معدنی که تنها حقوقشان850 هزار تومان است در مظلومیت جان دادند در حالی که حقوق تنها یک ماه  آقایان و مدیران فاسد 234 میلیون است که تنها چهار میلیون آن مربوط به تفریح فرزندانشان است.
وی بیان داشت: در یک آمار رسمی  385 هزار نفر از کارگران تولید پوشاک به خاطر قاچاق از کار بیکار شده اند اما شنیدیم که در یک ویلا در لواسان بسته های مشکوک جابه جا می شد که بنا به تحقیقات مراجع مشخص شد این بسته ها؛ پوشاک قاچاق مربوط به وزیر آموزش و پرورش است که با قراردادی که با کشور ایتالیا بسته است به کشور سرازیر می کند.
حجت الاسلام ابطحی ادامه داد: دیگر مردم به تمام حقایق این سیستم فاسد و دولتمردان ناکارآمد آن آگاه شده اند و به خوبی دریافته اند که دولت هیچ انگیزه ایی برای مبارزه با فساد ندارد؛ این در حالی است که آقای روحانی با لغو شدن یک کنسرت رگ گردنش کلفت می شود اما در برخورد با انواع مفاسد و اختلاس های میلیاردی وزیران و مدیرانش سکوت اختیار کرده است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4700
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *