دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۶:۲۸
۰
در نیمه نخست اردیبهشت ماه جاری انجام شد

دستگیری 49 سارق و کشف بیش از 3 تن موادمخدر توسط پلیس ایرانشهر

فرمانده انتظامی ایرانشهر از اجرای طرح‌های انتظامی، دستگیری 49 سارق و کشف بیش از 3 تن انواع موادمخدر در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
دستگیری 49 سارق و کشف بیش از 3 تن موادمخدر توسط پلیس ایرانشهر
دستگیری 49 سارق و کشف بیش از 3 تن موادمخدر توسط پلیس ایرانشهر
به گزارش پهره؛ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری 49 سارق حرفه‌ای در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری شدند که این متهمان به 41 فقره سرقت اعتراف کردند.
وی افزود: در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری 6 فقره سرقت منزل توسط پلیس شهرستان کشف شده که در این زمینه 13 سارق منزل نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف بیش از 50 هزار نخ سیگار، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف موفق به کشف 3 تن و 33 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 18 نفر سوداگر مرگ در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری شدند.  
جلیلیان تصریح کرد: با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی در نیمه اول اردیبهشت ماه سال در راستای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف بیش از 157 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.
جلیلیان ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، بیان داشت: در نیمه اول اردیبهشت ماه، بیش از 4 میلیارد و 432 میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون‌شکنان تعداد 113 دستگاه خودرو و 62 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کرد./فارس
انتهای پیام/
کد مطلب: 4729
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *